ایده های جذاب برای چیدمان باکس ولنتاین مردانه

باکس ولنتاین مردانه

باکس ولنتاین مردانه و ایده هایی جدید برای آن

باکس ولنتاین مردانه ؛ یک جعبه جادویی پر از هدیه های کوچک و کاربردی.

داستان بی انتهای خرید هدیه برای آقایان و دشواری های آن هرگز تمامی ندارد. حال فرض کنید مناسبت مهمی مانند ولنتاین در پیش باشد و هنوز هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده باشید. یقینا تا زمانی که هدیه ای مناسب برای عشق تان نخریدخواب و خوراک درست و حسابی نخواهید داشت! احتمالا پیش خودتان دو دو تا چهارتا می کنید که ادکلن بخرم؟ ادکلن را که روز تولدش هدیه دادم، فندک بخرم؟ فندک به نظر هدیه کوچکی برای ولنتاین نیست؟ گل رز بخرم؟ گل رز به تنهایی کفایت نمی کند… و می افتید در این دور باطل که چه بخرم چه نخرم. اگر از ما می پرسید پیشنهاد ما به شما خرید باکس ولنتاین مردانه است. این ایده هوشمندانه شما را از شر افکار پراکنده رهایی خواهد داد. در ادامه با روبوبیکا همراه شوید تا با نمونه های کاربردی از باکس ولنتاین مردانه آشنا شوید.

باکس ولنتاین مردانه

چرا باکس ولنتاین مردانه؟

قبل از اینکه سراغ کاربردی ترین انواع پک ولنتاین مردانه برویم بد نیست نگاهی به مزایای خرید پک ولنتاین مردانه داشته باشیم. چرا بهترین پیشنهاد برای خرید هدیه ولنتاین باکس ولنتاین مردانه است؟

  • در جعبه ولنتاین مردانه می توانید هر هدیه ای که می خواهید قرار دهید. این هدایا می توانند کاملا بی ارتباط به یکدیگر باشند.
  • جعبه ولنتاین مردانه به دلیل تزئینات داخلی و بیرونی دارای ظاهری باکلاس و شیک است.
  • باکس کادو مردانه در عین حال که هدیه ای شکیل به نظر می رسد دارای قیمت اقتصادی است.
  • تنوع محصولات و هدایا در جعبه ولنتاین مردانه موجب می شود تا اگر هدیه ای تکراری بود یا باب پسند فرد مورد نظرتان نبود، به هدایای دیگر توجه شود و اصطلاحا توی ذوق خودتان و او نخورد.
  • جعبه ولنتاین مردانه را می توانید با هدایای کوچک و کاربردی پر کنید.

باکس ولنتاین مردانه

باکس ولنتاین مردانه برای عاشقان سفر

بهترین جعبه ولنتاین مردانه برای آقایانی که عاشق سفر هستند باکسی پر از هدایای کاربردی است که در سفر و طبیعت گردی به کارشان می آید. شما می توانید در این باکس هدایایی مانند چاقوی مسافرتی چند کاره، فندک، تراول ماگ، ماگ مسافرتی، کلاه کپ، قمقمه جیبی، عینک دودی، یک جفت جوراب کوهنوردی و پاور بانک قرار دهید. هر کدام از این هدایا سلیقه ای هستند و بر حسب بودجه شما می توانند انتخاب شوند. شک نداشته باشید که عاشقان سفر، طبیعت و کوهنوردی بعد از باز کردن این جعبه ولنتاین مردانه از ذوق زدگی زبان شان بند خواهد آمد!

باکس ولنتاین مردانه

باکس ولنتاین مردانه برای آقایان خوش پوش و جنتلمن

خرید هدیه برای آقایان خوش پوش و اهل استایل کردن کار سختی نیست. بهترین باکس ولنتاین مردانه برای این عزیزان باکسی است که در آن کادوهایی چون تیشرت، پیراهن، اسپری خوشبو کننده بدن، موزن گوش و بینی، عطر، ست کمربند چرم، لوازم اصلاح و کراوات و پاپیون به چشم بخورد. آقایان خوش پوش و شیک بعد از گرفتن چنین باکسی یک دل نه صد دل عاشق تان خواهند شد.

باکس ولنتاین مردانه

جعبه ولنتاین مردانه برای آقایان رمانتیک

اگر فردی که با او در رابطه هستید دارای روحیه ای رمانتیک و لطیف است توصیه می کنیم یک باکس ولنتاین مردانه خاص برای او تهیه کنید. شما می توانید یک کتاب شعر کوچک، یک کاشی سنتی مزین به اشعار ناب پارسی، تعدادی گل رز، محصولات موزیکال، یک بسته شکلات قلبی و یک دستبند مردانه در این باکس قرار دهید. چنین هدایایی برای یک مرد رمانتیک و عاشق از هر هدیه دیگری ارزشمندتر است.

باکس ولنتاین مردانه

باکس کادویی مردانه برای ورزشکارها

آماده سازی یک باکس کادویی مردانه برای ورزشکارها کارسختی نیست اما نیاز به هوشمندی و ذوق دارد. افراد ورزشکار از هر آنچه که در راستای سلامتی باشد استقبال می کنند. شما می توانید در این باکس ولنتاین مردانه یک ساعت هوشمند ضربان سنج، کلاه کپ ورزشی، دستکش های ورزشی، دمبل های کوچک، جوراب ورزشی، یک گرمکن سبک، قمقمه، طناب ورزشی و هدبند قرار دهید و آن ها را با کمی پوشال تزئین کنید. برای آقایانی که عاشق بازی های ویدئویی هستند نیز بازی های پلی استیشن و فیفا گزینه خوبی به نظر می رسد.

باکس ولنتاین مردانه

باکس کادو مردانه برای شکموها

اغلب آقایان از خوراکی ها استقبال می کنند. فرقی هم ندارد از کدام نوع باشد! اگر می دانید فرد مورد نظرتان با خوراکی خوشحال می شود می توانید یک باکس ولنتاین مردانه انتخاب کنید و درون آن را با خوراکی هایی چون شکلات، دمنوش، قهوه، نسکافه، کوکی، آجیل، میوه خشک، کره بادام زمینی و نوتلا تزئین کنید. برای زیبایی بیشتر باکس و عطر خوش آن نیز می توانید مقداری گل رز خشک شده یا بهار نارج خشک شده روی هدایا بریزید تا هم باکس ولنتاین مردانه زیباتری داشته باشید و هم عطر خوش آن به مشام برسد.

باکس ولنتاین مردانه

باکس کادو مردانه برای آقایان کارمند

آقایانی که کارمند هستند استایل جدی تر و رسمی تری دارند. اگر می خواهید یک باکس هدیه مردانه به این عزیزان بدهید می توانید یک خودنویس یا روان نویس شیک، ست کیف پول و کمربند چرم، کراوات، ماگ و تراول ماگ، یک عطر تلخ و رسمی، لوازم اصلاح و ساعت درون باکس قرار دهید و آن را با پوشال و کاغذ های رنگی خرد شده تزئین کنید.

باکس ولنتاین مردانه

باکس کادویی مردانه برای عاشقان قهوه و چای

عاشقان چای و قهوه نباید هرگز فراموش شوند. اگر می خواهید یک پک ولنتاین مردانه برای این عزیزان تهیه کنید می توانید درون این باکس محصولاتی مانند قهوه و نسکافه، موکا پات، قهوه ساز، تراول ماگ، انواع دمنوش ها و یک فلاسک کوچک قرار دهید. برای آن دسته از افرادی که علاقه ویژه ای به سیگارهای خاص دارند نیز می توانید یک بسته از سیگار مورد علاقه اش که کمیاب است را نیز تهیه کنید.

باکس ولنتاین مردانه

کلام پایانی

باکس ولنتاین مردانه بهترین ایده به عنوان هدیه ولنتاین برای آقایان است. شما می توانید با قرار دادن انواع هدیه های ریز و درشت درون یک باکس و تزئین کردن باکس، فرد مورد نظرتان را حسابی خوشحال کنید. این خوشحالی زمانی بیشتر می شود که این هدایا مطابق میل او تهیه شده باشند.

به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟