همکاری با تولید کنندگان

همکاری با تولید کنندگان:

همکاری با تولید کنندگان:

کسب موفقیت های چشمگیر توسط فروشگاه آنلاین روبوبیکا و استقبال گسترده ی شما هموطنان محترم ما را بر آن داشت که گامی دیگر در جهت گسترش فعالیت های روبوبیکا و خدمت به تولیدات داخلی و هنر های اصیل ایرانی برداریم. درهمین راستا و پیرو درخواست های مکرر تیم های هنری مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم با بهره گیری از تخصص و تجربیات چندین ساله در زمینه تجارت الکترونیک و با صرف کردن هزینه های مادی و معنوی زیاد بستری بسیار مناسب و منحصر به فرد جهت همکاری با تولید کنندگان صنایع دستی و تیم های هنری که کار های خاص ، جالب و متفاوت تولید می کنند، فراهم نموده ایم.

بر اساس اصول هنرپروری و احترام متقابل همکاری های مذکور به گونه ای خواهد بود که کمترین دردسر را برای تولید کنندگان هنری داشته باشد و اکثر زحمات مطلب گذاری و فروش به عهده ی خود کارشناسان فروش روبوبیکا خواهد بود تا گامی کوچک در توسعه ی هنر این سرزمین برداشته شود و شرایط برای دیده شدن و رشد هنرمندان بی نام و نشانی که، کار های باکیفیت و متفاوت تولید می کنند و احتیاج به حمایت برای رشد دارند، فراهم گردد.

سیاست راهبردی روبوبیکا همایت از تولید کنندگان خلاق ایرانی و همکاری مستمر و همه جانبه  با آن ها بوده و بر این اساس از تمامی تیم های هنری که در حوضه ی تولید کار های خلاقانه و خاص فعالیت می کنند دعوت می گردد درخواست و پیشنهادات خود را با فروشگاه آنلاین روبوبیکا درمیان بگذارند.

قطعا همکاری و تعامل شما و تیم روبوبیکا زمینه ساز رشد و تعالی فرصت های برابر برای فرزندان این سرزمین کهن و هنرپرور خواهد شد.

تیم های هنری می توانند نمونه کارهای با کیفیت خود را برای بررسی کارشناسان مذکور ارسال نمایند:

تماس: ۶۶۰۲۱۷۷۸-۰۲۱

 تماس: ۰۹۲۲۰۸۶۵۰۴۹

ارتباط پیامکی: ۰۹۲۲۰۸۶۵۰۴

تلگرام: robubica_gift

اینستاگرام: _kado_khas

هدیه

3.3/5 - (3 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام وعرض ادب، من درزمینه ی تولیدعروسک روسی در سایزهای سرکلیدی تا بزرگ درمنزل فعالیت دارم، ایاشمامایل به همکاری هستید؟ تولید ازما فروش ازشما

    1. با سلام
      لطفا تصاویر نمونه کارهای خود را به همراه قیمت در داخل واتس اپ برای ما ارسال نمایید.
      موارد ارسالی بررسی خواهند شد و در صورت تمایل جهت همکاری و یا خرید با شما تماس گرفته می شود.
      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟