بهترین هدیه خداحافظی برای کسی که عاشقش هستید

کادو خداحافظی

هدیه خداحافظی

هدیه خداحافظی همان هدیه ای است که آخرین تصویر شفاف و روشن از شما را در ذهن دیگری شکل می دهد.

خاطراتی که از خداحافظی ها به یاد می مانند اغلب خاطراتی شفاف و روشن هستند. بسیاری از افراد دوست دارند آخرین تصویر و خاطره ای که از خود در ذهن دیگران به جای می گذارند یک تصوی دلنشین و به یادماندنی باشد. به همین دلیل است که اقدام به خرید هدیه خداحافظی میکنند. هدیه خداحافظی هدیه ای است که آخرین تصویر از شما را در ذهن مخاطب تان شکل می دهد. هدیه ای که می توان به کمک آن بار سنگین خداحافظی را سبک تر کرد و از تلخی آن کاست. به ویژه اگر قرار باشد از یک دوست عزیز یا عشق تان خداحافظی کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با لیستی از بهترین هدیه های مناسب خداحافظی آشنا کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ساعت مچی؛ هدیه ای که هر ثانیه یاد شما را زنده می کند

کادو خداحافظی

اگر قرار است از عشق تان خداحافظی کنید و برای مدت زیادی از او دور باشید، می توانید یک ساعت مچی برای او بخرید. با هر گردش عقربه های ساعت مچی این یاد و خاطره شماست که زنده می شود. ساعت مچی یک هدیه عاشقانه است که در هر ثانیه خاطرات شما را برای عشق تان زنده می کند.

عطر مورد علاقه تان

کادو خداحافظی

دور شدن از یار و عشق همیشگی تلخ است و این تلخی با یک هدیه خاطره انگیز به شیرینی بدل می شود. اگر می خواهید عشق تان در روزهایی که از شما دور است به یادتان باشد و شما را کنارخود حس کند می توانید عطر مورد علاقه تان را برای او بخرید. این عطر، لزوما عطری نیست که او مصرف کند. این عطر می تواند همان عطری باشد که مورد استفاده همیشگی شماست. بنابراین با استشمام آن از شدت دلتنگی ها کمتر خواهد شد.

زیورآلات ست

کادو خداحافظی

از دیگر هدیه هایی که می توان به عنوان هدیه خداحافظی روی آن حساب باز کرد، زیورآلات ست است که به آن زیورآلات دوتکه هم گفته می شود. این زیورآلات دارای طراحی پازلی هستند و در کنار هم کامل می شوند مانند دو نیمه قلب که در کنار هم کامل می شوند و یا یک قفل و کلید که همدیگر را تکمیل میکنند. شما می توانید با خرید زیورآلات دو تکه و هدیه دادن آن به عشق تان، برای همیشه نیمه گمشده یکدیگر باقی بمانید و درمدت زمانی که از هم دور هستید با نگاه کردن به این هدیه که نیم دیگر آن نزد خودتان است از شدت دلتنگی کم کنید.

کتاب مورد علاقه تان

هدیه خداحافظی

اگر قرار است برای مدتی ازعشق تان دور باشید بهتر است هدیه ای به او بدهید که عطر و بوی شما را به همراه دارد و یادآور سلیقه شماست. هدیه دادن کتابی که مورد علاقه شماست و بارها آن را خوانده اید می تواند تداعی کننده حضور شما در کنار او باشد. می توانید صفحه اول کتاب را با یک متن زیبا زینت دهید و این هدیه را به عنوان هدیه خداحافظی تقدیم عشق تان کنید.

گوی برفی

هدیه خداحافظی

اگر بخواهیم بهترین هدیه خداحافظی را در بین انواع هدیه ها معرفی کنیم بی شک باید یادی از گوی موزیکال کنیم. هدیه ای رمانتیک و عاشقانه که با نوای دلبرانه و رقص نور جذاب یک فضای شاعرانه و عاشقانه را رقم می زند. گوی موزیکال یکی از بهترین هدیه های خداحافظی است چرا که این هدیه در گذر زمان معنی پیدا می کند و به هدیه ای نوستالژیک بدل می شود که کوهی از خاطرات را در دل خود نهان دارد.

ماگ و تراول ماگ

هدیه خداحافظی

اگر می خواهید عشق تانبا هر جرعه از چای و قهوه ای که می نوشد شما را به یاد بیاورد و خاطرات شیرین عشق تان دائم برای او زنده شود، ماگ و تراول ماگ به او هدیه دهید. این هدیه خاطرات شیرین شما را در محیط کار، در خانه، در باشگاه، در حین کتاب خواندن و سر میز صبحانه و در سفر زنده نگه می دارد.

عکس دو نفره در یک قاب قدیمی

کادو خداحافظی

از بهترین هدیه های خداحافظی یک قاب عکس قدیمی و نوستالژیک است که عکس دو نفره شما در آن می درخشد. اگر می خواهید هدیه ای غافلگیر کننده و فوق العاده احساسی به عشق تان بدهید، توصیه می کنیم به خرید قاب عکس کلاسیک فکر کنید. می توانید یکی از عکس های دو نفره تان را که حسابی در آن عکس خاطره دارید درون این قاب قرار دهید.

صنایع دستی ایرانی

هدیه خداحافظی

اگر قرار است عشق تان به سفری دور و دراز برود و مهاجرت کند می توانید برای او صنایع دستی ایرانی خریداری کنید. هدیه هایی که برگرفته از هنر و اصالت این مرز و بوم هستند می توانند حس و حال بسیار مثبتی در افراد ایجاد کنند به ویژه افرادی که قصد دارند از کشور خارج شوند. هر چند که صنایع دستی ایرانی در هر کجای این جهان پیدا می شود اما هدیه ای که شما به عشق تان می دهید با تمام آن ها فرق دارد. حروف سرامیکی نمونه ای از این هدیه است که تلفیقی از هنر مدرن و سنتی را می توان در آن دید.

سنگ ماه تولد

هدیه خداحافظی

مورد دیگری که باید در لیست بهترین هدیه خداحافظی به آن اشاره کنیم سنگ ماه تولد است. این ماه می تواند ماه تولد خودتان یا عشق تان باشد. شما با خرید سنگ ماه تولد و هدیه دادن این کادوی زینتی، حضور قلبی و همیشگی خودتان در کنار عشق تان را نشان می دهید.

خوراکی های مورد علاقه

کادو خداحافظی

یکی دیگر از بهترین هدیه های خداحافظی، خوراکی های مورد علاقه فردی است که دوستش دارید. اگر می خواهید حسابی او را خوشحال کنید و خاطرهای شیرین و به یادماندنی از خودتان به جا بگذارید می توانید یک باکس از خوراکی های مورد علاقه او را خریداری کنید و به او هدیه دهید. این هدیه می تواند زمینه ساز کمی خنده و شوخی بین شما شود که بی شک لحظات خداحافظی را راحت تر می کند.

کلام پایانی در مورد هدیه خداحافظی

خداحافظی به دلیل تحصیل، سفر، سربازی، دانشجو شدن در شهری دیگر و یا مهاجرت امری طبیعی است. ممکن است فردی که دوستش دارید به هر دلیلی از شما مدتی دور شود. خوب است که با خرید هدیه خداحافظی یاد و خاطره خوبی از خودتان در ذهن و قلب او به جای بگذارید. برای خرید بهترین هدیه خداحافظی می توانید با کارشناسان ما در روبوبیکا در تماس باشید.

به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟