بهترین هدیه روز پدر برای آنان که چون کوه تکیه گاه ما بودند

هدیه روز پدر

هدیه روز پدر

هدیه روز پدر ؛ هدیه ای برای قدردانی از آنان که حضورشان برکت خانه است و وجودشان نور و روشنایی بخش زندگی.

به عقیده هرآدمی پدر او بهترین پدر دنیاست و به همین دلیل همه افراد به دنبال خرید بهترین هدیه روز پدر در این روز به یادماندنی هستند. البته می توان در روز پدر به آقایانی که هنوز پدر نشده اند نیز کادو داد. بنابراین اگر هنوز فرزندی ندارید و یا برادری دارید که مجرد است یا هنوز پدر نشده توصیه می کنیم که این روز را به همسرتان و برادرتان نیز تبریک بگویید. همه ما به خوبی می دانیم که آقایان چه رنجی را برای رفاه حال خانواده شان به جان می خرند و از این بابت لیاقت بهترین هدایا را دارند. پس همین اول کار دور جوراب و زیرپوش را خط بکشید که حسابی از دست تان ناراحت می شویم! در این مطلب قصد داریم تا حد امکان شما را با بهترین هدیه روز پدر آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

جرقه اول؛ از خودتان بپرسید پدرتان به چه چیز نیاز دارد؟

اگر می خواهید بهترین هدیه روز پدر را خریداری کنید قبل از هر چیز لیستی ازنیازهای او را آماده کنید. پدران معمولا کمی کم حوصله تر از مادران هستند و در خرید کردن برای خود گاهی اوقات تنبلی می کنند. ممکن است پدرتان مدتها باشد که هوای خرید یک کاپشن نو را در سر داشته باشد و یا به یک جفت صندل طبی نیازداشته باشد اما زمان و حوصله کافی برای خرید پیدا نمی کند. سعی کنید لیستی از نیازهای پدرتان تهیه کنید و هر یک از فرزندان خرید یکی از کادوها را با توجه به بودجه اش تقبل کند. اگر با این فرمان پیش بروید پدر شما در روز پدر خوشحال ترین مرد کره زمین خواهد شد!

هدیه روز پدر

آقایان فنی کار را دریابید

شاید باورتان نشود اما آن دسته از آقایان فنی کار عاشق گرفتن هدیه هایی مثل جعبه آچار، ست لوازم برقکاری، لوازم باغبانی و حتی لوازم نجاری هستند. پس اگر پدرتان در اینگونه کارها دستی بر آتش دارد با خرید این هدایا شادش کنید. این هدایا زمینه ساز سرگرمی جدیدی برای آن ها خواهد شد.

هدیه روز پدر

لیاقت پدران موبایل های فرسوده نیست

پدران همیشه بهترین ها را برای فرزندان خود می خواهند. آخرین مدل گوشی را برای فرزند خود تهیه می کنند اما خودشان به همان نوکیا دو صفر یازده قدیمی قانع اند. حقیقتا برای چنین پدرهایی تاج طلا هم کم است. شما می توانید برای پدرتان در روز پدر یک موبایل نو بخرید. شک نداشته باشید که او با گرفتن چنین هدیه ای عمیقا خوشحال خواهد شد و به شما افتخار می کند.

هدیه روز پدر

پدران خوش پوش و خوش استایل دست ها بالا!

اگر پدرتان جزو آن دسته از پدرهای خوش استایل و خوش پوش است و به تیپ خود حسابی می رسد بنابراین تکلیف روشن است. یک ست چرم کمربند و کیف پول و جاسوئیچی، یک کراوات شیک، یک عطر تلخ مردانه با رایحه مدهوش کننده، پارچه کت و شلوار، پیراهن، پالتو و بارانی، تیشرت، عینک دودی، موزن بینی و گوش، ریش تراش و لوازم اصلاح و ساعت مچی گزینه های خوبی برای آقایان خوش استایل و شیک پوش هستند.

هدیه روز پدر

پدران امروزی یا پدران سنتی؟ مسئله این است

در خرید هدیه روز پدر باید حواس تان به این موضوع باشد که پدرتان ازکدام نسل است. البته فرقی ندارد این شخص پدرتان، پدربزرگتان یا پدرشوهرتان است. پدران امروزی هدیه هایی مثل ایرپاد، تبلت، موکاپات، قهوه ساز، ماگ و تراول ماگ، کنسول بازی، مسواک برقی، ساعت دیجیتال، پاوربانک و گجت های هوشمند را بیشتر می پسندند. این در حالی است که پدران سنتی تر هدیه هایی مانند صنایع دستی ایرانی، حروف سرامیکی، گرامافون و صفحه های موزیک سنتی را بیشتر می پسندند. به ویژه اگر خواننده آن ها استاد بنان، استاد شجریان یا استاد گلپا باشد. پس در خرید هدیه به حال و هوای روحی پدرتان توجه کنید.

هدیه روز پدر

سلامت پدرتان را اولویت قرار دهید

در خرید هدیه روز پدر به سلامت پدرتان فکر کنید. پدری که عمر و جوانی و سلامتی خود را بی منت به پای شما ریخته است. دستگاه فشارسنج، دستگاه تست قند، دستگاه بخور، تشک طبی، دستگاه فشار خون، ماساژور برقی، دستگاه تصفیه کننده هوا، دوچرخه ثابت، تردمیل و کیسه آب گرم برقی  از جمله بهترین هدایایی هستند که می توانید به واسطه آن ها به پدرتان اثبات کنید سلامتی او تا چه حد برای شما مهم و ارزشمند است.

هدیه روز پدر

هدیه برای پدران طبیعت گرد

چقدر کیف دارد وقتی می بینیم برخی پدران به رغم بالا رفتن سن و سالشان هنوز هم عاشق طبیعت گردی هستند و سالم زندگی می کنند. عشق به زندگی و سلامتی در پدران بی شک انرژی مثبت فوق العاده ای به فرزندان منتقل می کند. اگر پدرتان عاشق طبیعت و طبیعت گردی است دست تان در خرید هدیه باز است. لوازم کوهنوردی، کاپشن ورزشی، چادر مسافرتی، لوازم شنا، قمقمه، لوازم کمپینگ، فلاسک و تراول ماگ، فندک، لوازم ماهیگیری، قطب نما و کفش پیاده روی و کلاه ورزشی از جمله هدایایی است که یک پدر ورزشکار به آن ها نیاز دارد.

هدیه روز پدر

پدران چشمداشتی به هدیه ندارند

این یک حقیقت است که پدران چشمداشتی به هدیه ندارند. بنابراین اگر بودجه تان برای خرید هدیه های گران قیمت کافی نیست به خودتان سخت نگیرید. هیچ پدری راضی نیست که خودتان را برای خرید هدیه های لاکچری به زحمت بیندازید. شما می توانید با خرید یک باکس گل یا یک شاخه گل، با خرید یک باکس پر از قهوه و دمنوش و چای، با خرید یک کتاب و یا با خرید یک اسپری و بادی اسپلش پدرتان را خوشحال کنید. مهم این است که در روز پدر کنار پدرتان باشید و خاطره های زیبایی در کنار او بسازید.

هدیه روز پدر

کلام پایانی

بهترین هدیه روز پدر هدیه ای است که پدرتان را خوشحال کند و از همه مهمتر این هدیه برای او کاربردی باشد. بنابراین برای خرید بهترین هدیه روز پدر به نیاز پدرتان توجه داشته باشید. فراموش نکنید که گران بودن هدیه روز پدر دلیل بر ارزشمند بودن آن نیست. هدف از خرید هدیه روز پدر گرامی نگه داشتن یاد این عزیزان و تقدیر از زحمات و محبت های آنهاست.

هدیه روز پدر

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟