خرید گوی موزیکال پمپی ، کوکی یا چراغدار؟ کدام بهتر است؟

کدام گوی موزیکال بهتر است؟

خرید گوی موزیکال پمپی ، کوکی یا چراغدار؟ کدام بهتر است؟

خرید گوی موزیکال پمپی ، کوکی یا چراغدار؟ کدام را انتخاب کنیم؟ شاید تا به حال این اسامی به گوش شما خورده باشد اما در مورد تفاوت این گوی ها چیزی ندانید، در این مقاله تصمیم گرفتیم  شرح کاملی در مورد انواع گوی های موزیکال به شما ارائه دهیم، تا شما بتوانید خودتان بهترین گوی موزیکالی را که متناسب با علایق و سلیقه شماست خریداری کنید، کافی است با نشریه روبوبیکا همراه شوید.

گوی برفی عاشقانه

همه چیز درباره ی گوی موزیکال پمپی

گوی موزیکال چگونه کار می کند؟همانطور که می دانید گوی موزیکال دارای امکانات مختلفی هست، برخی گوی ها دارای نورپردازی هستند و آب به درون آن پمپ می شود، انرژی لازم برای این فعالیت ها توسط یک موتور الکتریکی پیشرفته مهیا می شود، منبع انرژی هر گوی موزیکال چه پمپی باشد یا کوکی باطری قلمی است، پس خیالتان راحت انرژی زیادی مصرف نمی کند و باتری اش شاید هر ۶ ماه یک بار نیاز به تعویض داشته باشد.

گوی برفی پمپی دسته از گوی های موزیکال هست که موتور الکتریکی آن به صورت اتوماتیک و بدون انجام تنظیمات دستی خاص می تواند آب را به درون گوی موزیکال شما پمپاژ کند، ترکیب پمپاژ شدن آب، نورپردازی و موزیک زیبا باعث جذابیت و دلپذیری این گوی های موزیکال می شود و طرفداران زیادی در بین مشتریان ما پیدا کرده است.

خرید گوی موزیکال پمپی

همه چیز درباره ی گوی موزیکال کوکی

در مقابل دسته ای دیگر از گوی های موزیکال به نام گوی موزیکال کوکی وجود دارد، شاید همیشه نیاز به جنب و جوش گوی موزیکال وجود نداشته باشد و حس کنید بهتر هست که حتی در مواقعی از آن استفاده نکنید تا زیبایی های درونی گوی موزیکال شما بهتر دیده شود، گوی موزیکال کوکی دسته ای از گوی های موزیکال هست که جریان پمپاژ آب به درون آن ها بوسیله ی عملکرد کوک شدن تنظیم می شود، یعنی می توانید مشخص کنید جنب و جوش برف و بوران داخل گوی موزیکال کوکی شما تا چه زمانی ادامه پیدا کند و حتی چه زمانی احتیاج هست که این عملکرد قطع شود، گوی موزیکال کوکی هم هواداران زیادی دارد.

خرید گوی موزیکال پمپی

صفر تا صد تفاوت های گوی موزیکال کوکی و پمپی

همانطور که گفتیم گوی موزیکال پمپی و کوکی بر اساس عملکردشان تقسیم بندی می شوند، در گوی برفی پمپی با فشردن کلید ها می توانید به راحتی ملودی موسیقی، رنگ ها رو عوض کنید و شاهد جنب و جوش آن باشید، اما در گوی موزیکال کوکی با کوک کردن آن می توانید شامل عملکرد های مختلف حتی عروسک چرخان داخل آن را کنترل کنید، بنابراین تفاوت عمده ی جدی بین آن ها وجود ندارد، هر چند به نظر می رسد گوی های موزیکال کوکی انرژی کمتری مصرف می کنند، در نتیجه از این نظر خرید آن ها کاملا بهینه است، اما اگر دوست دارید مدت زمان بیشتری شاهد جشن رویایی درون گوی موزیکال خود باشید، شاید خرید گوی موزیکال پمپی انتخاب بهتری به نظر برسد.

گوی موزیکال عاشقانه

گوی موزیکال پمپی و کوکی چراغدار هستند؟

اما مطلب مهمی که بایستی بدانید این هست که گوی های موزیکال می توانند پمپی و کوکی باشند و اکثر مواقع این گوی ها چراغدار هستند، وجود چراغ با رنگ های مختلف و ملودی های بی شمار به شما کمک می کند از یکنواختی این محصول خارج شوید و هر بار که آن را روشن می کنید به دنیای تازه ای وارد شوید.

گوی چراغدار

بهترین انتخاب کدام است؟

پاسخ به این سوال کمی مشکل به نظر می رسد، بهترین انتخاب بی شک با توجه به سلیقه ی خوب شما صورت می گیرد، همانطور که مشاهده می کنید تفاوت جدی و عمده ای در میان گوی های موزیکال پمپی و کوکی چراغدار به نظر نمی رسد، حتی در زمینه ی قیمت گوی موزیکال پمپی و کوکی هم نمی توان تفاوت جدی را پیدا کرد، با این حال اگر صرفه جویی در مصرف انرژی برای شما اهمیت بسیار بالایی دارد شاید یک مدل گوی موزیکال کوکی برای شما کاملا مناسب به نظر برسد، از طرفی ویژگی های اتوماتیک گوی برفی پمپی شاید خیلی ها را به خرید گوی موزیکال پمپی مجاب کند، با این حال بهتر است اگر به قیمت گوی ها حساس هستید مقاله ما با عنوان انتخاب گوی موزیکال ارزان را بخوانید، بیشتر از آنکه بحث پمپی یا کوکی بودن یک گوی موزیکال اهمیت داشته باشد، اهمیت واقعی در نگاه کسی هست که برای او هدیه می خرید، پس سعی کنید گوی موزیکالی را انتخاب کنید که زیبا،شکیل و چشم نواز باشد.

مرکز فروش گوی موزیکال پمپی و کوکی در تهران

اما اگر در استان تهران و اطراف آن ساکن هستید، یکی از مراکز معتبر فروش گوی موزیکال در تهران فروشگاه روبوبیکاست این فروشگاه با هیچ فروشنده ی خردی همکاری نمی کند و مرجع تخصصی فروش انواع گوی های موزیکال پمپی، کوکی و چراغدار با قیمت مناسب است، سفارش در تهران خیلی سریعتر نسبت به سایر مناطق ارسال می شود و اگر برای یک مناسبت فوری به گوی موزیکال احتیاج داشته باشید می توانید به سرعت آن را درب منزل تحویل بگیرید، برای مشاهده ی قیمت انواع گوی های موجود در فروشگاه، سری به دسته بندی ما بزنید.

خرید انواع گوی موزیکال از آنلاین شاپ روبوبیکا

مشخص شد که گوی موزیکال پمپی و کوکی چه هست؟ دانستید که گوی موزیکال پمپی دارای یک عملکرد اتومات هست و دیگر زحمت کوک کردن و تنظیمات دستی در مورد آن مطرح نیست،  در مقابل گوی موزیکال کوکی، نیاز به کوک کردن دارد ولی مزیت مصرف انرژی کمتر را دارد، هر گوی موزیکالی چه پمپی یا کوکی باشد، معمولا چراغدار هم هست اما در نهایت انتخاب با شماست که کدام گوی موزیکال را بپسندید، روبوبیکا یکی از مراجع معتبر خرید گوی موزیکال پمپی، کوکی و چراغدار هست که می توانید به راحتی همین امروز سفارش گوی موزیکال مورد نظر خود را از طریق سایت ثبت کنید و آن را بخرید، راستی سلیقه ی شما چگونه است؟ کدام  نوع گوی موزیکال را ترجیح می دهید؟

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟