همسرتان برای شما کادوی عاشقانه نمی خرد؟ چاره چیست؟

کادو عاشقانه

کادوی عاشقانه

اگر همسرتان برای شما کادوی عاشقانه نمی خرد، وقت آن رسیده است که فکری کنید و دست به کار شوید.

کادوی عاشقانه در زندگی مشترک نقش پایه های نگهدارنده زندگی را دارد. با این حال برخی مواقع ممکن است شرایطی رقم بخورد که همسر شما خرید کادو را فراموش کند. مناسبت های مهمی مانند جشن تولد و ولنتاین و سالگرد ازدواج ممکن است فراموش شوند. اما این فراموشکاری دلیلش چیست؟ چه راهکارهایی وجود دارد که به واسطه آن ها می توان از این فراموشکاری جلوگیری کرد؟ با تیم محتوای روبوبیکا همراه شوید تا در این باره کمی گپ بزنیم.

در خرید کادوی عاشقانه پیش قدم شوید

علت نخریدن کادو عاشقانه

اگر همسرتان خرید کادو را فراموش کرده است لازم نیست خودتان را به آب و آتش بزنید تا او را متوجه این موضوع کنید. بسیاری از مواقع آقایان به دلیل فشار کاری زیادی که دارند ممکن است مناسبت ها را فراموش کنند. بنابراین هیچ اشکالی ندارد که در خرید کادوی عاشقانه پیش قدم شوید و شما فرد اولی باشید که برای یک مناسبت خاص هدیه می خرد. بی شک همسرتان برای جبران توجه و محبت شما نیز گامی بر می دارد و به این شیوه کادو دادن فراموش نمی شود.

بابت هر هدیه ای که همسرتان برای شما تهیه می کند قدردان باشید

علت نخریدن کادو عاشقانه

اگر بعد از هر بار دریافت هدیه از همسرتان تشکر نمی کنید، توقع فراموش کردن کادوی سالگرد ازدواج و تولد را داشته باشید. فراموش کردن کادو می تواند ریشه در قدردان نبودن و ناسپاسی شما داشته باشد. چنانچه شما نیز محبت ها و توجه های همسرتان را پاسخگو باشید، او نیز برای خرید هدیه های بعدی مشتاق خواهد بود و محال است خرید کادوی عاشقانه را فراموش کند.

به ارزش مادی هدیه ها تکیه نکنید

علت نخریدن کادو عاشقانه

بسیاری از افراد توقعی جز طلا و جواهرات به عنوان کادو از طرف همسرشان را ندارند. اما این تفکر بسیار غلط است. سوئیچ ماشین و کلید آپارتمان و آیفون معیاری نیست که با آن میزان ارزشمندی و محبت همسرتان را محک بزنید. بنابراین اگر همسرتان به فکر شماست و برای شما هدیه خریده است، بی چشمداشت بابت ارزش مادی هدیه، از او تشکر کنید تا او نیز هر بار برای خرید کادوی عاشقانه میل و رغبت از خود نشان دهد.

از کادوی همسرتان تعریف و تمجید کنید

علت نخریدن کادو عاشقانه

زمانی که همسرتان یک کادوی عاشقانه دریافت کرده اید از هدیه اش تعریف و تمجید کنید. اگر بعد از باز کردن هدیه چهره تان بی روح باشد در این لحظه تمام ذوق و شوق همسرتان پوچ می شود و دلسرد می شود. از طرفی احتمال اینکه بار دیگر برای شما هدیه خریداری کند کم می شود. پس اگر همسرتان برای شما یک هدیه خریده است سعی کنید از هدیه او تعریف کنید تا ذوق او زنده بماند و دفعات بعدی نیز برای شما هدیه های عاشقانه خریداری کند.

صبور باشید

کادو عاشقانه

اگر توقع دارید همسرتان تحت هر شرایطی برای شما هدیه بخرد در اشتباهید. ممکن است شرایط مالی همسرتان به گونه ای باشد که امکان خرید هدیه برای او وجود نداشته باشد. بنابراین نباید عجول باشید. باید کمی صبر کنید و همسرتان را در این شرایط همراهی کنید. زمانی که او همراهی و درک شما را ببیند بی شک بعد از مدتی برای سپاسگزاری از شما هدیه ای خریداری خواهد کرد.

همسرتان در دنیای خود غرق شده است و یک تلنگر کافیست

علت نخریدن کادو عاشقانه

اگر همسرتان برای شما کادوی عاشقانه نمی خرد به این معنا نیست که شما را دوست ندارد. ممکن است او غرق در دنیای خود باشد و اصلا معنی کادو خریدن را نداند. بسیاری از آقایان درک شفافی از میزان اهمیت خرید کادوهای عاشقانه ندارند. این دسته از آقایان خودشان نیز اعتقادی به کادو گرفتن ندارند.

کادو عاشقانه

اما یک تلنگر از سمت شما کافیست تا آن ها از دنیای خود بیرون بیایند و متوجه شوند که کادوی عاشقانه برای همسر تا چه حد می تواند اهمیت داشته باشد. بنابراین می توانید با لحنی ملایم و غیر مستقیم به همسرتان بفهمانید که برای شما هدیه ای خریداری کند.

از علایق تان به همسرتان بگویید

کادو عاشقانه

یکی از راه های ترغیب همسر برای خرید هدیه و کادوی عاشقانه این است که در موردعلایق تان با او صحبت کنید. شما می توانید در مورد هدیه هایی که مایل به دریافت آن ها هستید با همسرتان صحبت کنید. به عنوان مثال اگر به زیورآلات خاص علاقه دارید می توانید این علاقه را بیان کنید و یا اگر به کادوهای دکوری علاقه دارید می توانید با صحبت های خود نشان دهید که خرید چنین هدیه هایی از طرف همسرتان برای شما تا چه حد جذاب است.

در مورد ارزش کادو با او صحبت کنید

علت نخریدن کادو عاشقانه

اگر میخواهیدرابطه تان با همسرتان خوب پیش برود در مورد ارزش هدیه دادن با او صحبت کنید. به او بگویید که هدیه نتا چه اندازه می تواند در روحیه شما تاثیر داشته باشد و این موضوع تا چه حد برای بانوان مهم است. با همین صحبت های دوستانه و آرام می توانید همسرتان را متوجه این موضوع کنید که بحث هدیه دادن و هدیه گرفتن بحثب مهم در زندگی زناشویی می باشد.

کلام پایانی در مورد کادوی عاشقانه

علت نخریدن کادو عاشقانه

بسیاری از زوج ها از سرد بودن رابطه شان گلایه دارند در حالی که این خوشدان هستند که توجه خاصی به پایه های رابطه شان نشان نمی دهند. اگر می خواهید رابطه ای محکم و عاشقانه داشته باشید باید بدانید که کادو دادن دررابطه عاشقانه و زناشویی اهمیت زیادی دارد. اگر همسرتان در خرید کادو سهل انگار است و برای شما هدیه نمی خرد لزوما دلیل بر عدم علاقه او نیست. شما می توانید به روش های مختلفی او را آگاه کنید که ارزش هدیه برای شما تا چه اندازه زیاد است. حتی می توانید مناسبت های مختلف را به او یادآوری کنید. فراموش نکنید که در این زمینه نباید مادی گرا باشید و به ارزش مادی هدیه توجه داشته باشید. به همین سبب باید هر نوع هدیه ای که از همسرتان دریافت می کنید را مورد ستایش قرار دهید. شما می توانید برای خرید بهترین هدیه های عاشقانه برای همسرتان با کارشناسان ما در روبوبیکا در تماس باشید.

به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟