گواهینامه SSL

روبوبیکا و گواهینامه SSL

گواهینامه SSL در فروشگاه روبوبیکا

فروشگاه روبوبیکا در جهت حفاظت از امنیت کاربران در فضای مجازی نسبت دریافت گواهینامه SSL اقدام نموده و هم اکنون با اتکا به این امکان فضایی امن را برای کار بران خود ایجاد نموده است.

گواهینامه SSL چیست؟

این گواهینامه SSL فایل‌هایی کوچک از دیتا هستند که به‌ نحو دیجیتالی یک کلید رمزگذاری شده را به وب‌سایت فروشگاه روبوبیکا متصل کرده اند. گواهینامه‌های SSL با نصب بر روی وب‌سرور روبوبیکا، یک کلید و پروتکل https را فعال کرده و اتصالی با امنیت بالا بین وب‌سرور و مرورگر را امکان‌پذیر کرده اند. معمولا از گواهینامه SSL برای اطمینان از امنیت تراکنش‌های مالی آنلاین، انتقال دیتاها و ورود به سیستم بهره برداری می شود و در سال های اخیر نیز در تامین امنیت شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

چگونه تشخیص دهیم یک سایت گواهی نامه SSL دارد یا خیر؟

دو راه ساده برای اطمینان در برخورداری یک سایت از امنیت SSL وجود دارد و در هر سایتی که یکی از این دو مورد مشاهده شود گواهی نامه SSL فعال می باشد:

۱- به آدرس سایت دقت نمایید. قبل از آدرس سایت می بایست علامت قفل بسته قابل مشاهده باشد. اگر قبل از آدرس در نوار جستجو علامت قفل باز مشاهده کردید به معنی آن است که گواهینامه SSL ندارد و یا منقضی شده است.

روبوبیکا و گواهینامه SSL

۲- سایت هایی که دارای امنیت SSL هستند در زمان کلیک بر روی آدرس صفحه، در ابتدا شامل https می باشند. بنابراین درصورت مشاهده کردن عبارت http سایت مذکور فاقد گواهی نامه SSL است.

روبوبیکا و گواهینامه SSL

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟