گوی موزیکال قلعه

ویژگی های کالا​ بطور خلاصه
4.7/5

از نوع کوکی

دارای عروسک چرخان

سایز بزرگ

بدون نیاز به باطری

موزیکال

دارای برف مصنوعی

این محصول امکان ارسال فوری در شهر تهران را دارد ، برای این منظور با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

این محصول در ابعاد بزرگ یعنی 16*11*11 سانتی متر بوده و با نمونه های کوچک نباید اشتباه گرفته شود.

395,000 تومان

ناموجود

گوی موزیکال قلعه

ویژگی های کالا بطور خلاصه
4.7/5

از نوع کوکی

دارای عروسک چرخان

سایز بزرگ

بدون نیاز به باطری

موزیکال

دارای برف مصنوعی

این محصول امکان ارسال فوری در شهر تهران را دارد ، برای این منظور با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

این محصول در ابعاد بزرگ یعنی 16*11*11 سانتی متر بوده و با نمونه های کوچک نباید اشتباه گرفته شود.

395,000 تومان

ناموجود

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ابعاد تقریبی

16*11*11

وزن تقریبی

850 گرم

پمپ اتومات برف

ندارد

موزیکال

است

تعداد موزیک

1 عدد

جنس

پلی استر

جنس گوی

شیشه

چراغ

ندارد

رنگ

خاکستری

سبک هنری

عاشقانه

عروسک چرخشی

دارد

محتویات گوی

آب + برف مصنوعی

نوع

کوکی

توضیحات کالا

گوی موزیکال قلعه

گوی موزیکال قلعه، یک محصول جدید و خیره کننده از فروشگاه روبوبیکاست که می تواند انتخاب اول شما برای خرید یک هدیه ی عاشقانه در مناسبت های مختلف پیش رو باشد، اگر تصویر و امکانات اولیه ای که برای این گوی بر شمرده ایم، نظر شما را به خود جلب کرده، اگر در جست و جوی هدیه ی خاصی هستید که مناسبت و روابط شما را متحول کند، این هدیه همان چیزی است که دنبالش بوده اید، گوی موزیکال طرح قلعه، یک گوی دخترانه با المان های عاشقانه است، با خرید آن زنان محبوب زندگی خود را غافلگیر کنید، با معرفی حرفه ای آن به قلم تحریریه کادو خاص و هنری همراه شوید.

گوی موزیکال قلعه

تمام مشخصات گوی موزیکال طرح قلعه

این گوی برفی زیبا، یک گوی موزیکال از نوع کوکی است که بدون هیچگونه باتری کار می کند و برای شروع عملکرد آن فقط کافی است که کوک آن را در جهت مناسب بچرخانید، آن وقت مشاهده خواهید کرد که آدمک های از جنس پلاستیک فشرده ی این گوی در داخل محیط آن به چرخش در می آیند و با یک منظره ی جذاب برفی مواجه می شوید، از آنجایی که این گوی حدود ۱۶ سانتی متر ارتفاع دارد یک گوی موزیکال بزرگ محسوب می شود و بر روی قیمت آن اثر گذاری جدی دارد، همچنین وزن گوی موزیکال قلعه در حدود ۸۰۰ گرم است و باید هنگام جابجایی آن مواردی را رعایت کنید.

خرید گوی موزیکال قلعه

درباره مواد به کار رفته و کیفیت گوی موزیکال قلعه

همانطور که می دانید گوی موزیکال چندان اکسسوری پیچیده ای نیست، مواد به کار رفته در این گوی ها اکثرا مشابه یکدیگر هست، شیشه ی حباب این گوی برفی از جنس مرغوب و کاملا شفاف هست، ترکیب مایع درون گوی برفی، آب و گلیسرول هست که علاوه بر بارش مناسب برف از یخ زدگی مایع جلوگیری می کند، پایه این گوی موزیکال از جنس سرامیکی است و طرح خلاقانه و جذابی دارد، طبق ارزیابی حرفه ای کارشناسان فروش مجموعه ی روبوبیکا گوی موزیکال مدل کوکی قلعه دارای کیفیتی بسیار خوب هست و می توانید آن را برای مناسبت هایی که دوست دارید تهیه کنید.

گوی موزیکال قلعه

طراحی و کاربرد گوی موزیکال قلعه

احتمالا شما هم این افسانه را شنیده اید، افسانه ی شاهزاده ای که دختر رویاهایش را از قلعه ی تاریک نجات می دهد و آن قلعه تجلی عشق آن ها خواهد شد، طراحی این گوی موزیکال بر اساس همین افسانه ی قدیمی است که عاشق به نجات معشوق خود می شتابد، به عبارتی گوی موزیکال قلعه به زبان ساده می گوید که جز عشق راه نجاتی نداریم بنابراین یکی از انتخاب های شما برای مناسبت های عاشقانه می تواند این گوی باشد و از اساس برای چنین مناسبت هایی طراحی شده، برای تحکیم عشق، برای پیوستن، گوی موزیکال قلعه هدفی جز این ندارد.

گوی موزیکال عاشقانه

گوی موزیکال قلعه برای چه افراد و سنینی مناسب است؟

همانطور که گفتیم با توجه به المان ها و رنگ آمیزی های این گوی به نظر می رسد کادویی است که باید برای خانم ها بخرید، اما برای خانم های میانسال شاید چندان مناسب نباشد، یعنی پیش از خرید گوی موزیکال برای آن ها بایستی اطمینان داشته باشید که از داشتن هدایای فانتزی لذت می برند یا نه؟اما در مقابل خانم های جوان و نوجوان از خرید چنین کادویی استقبال می کنند، معمولا بهتر است پیش از خرید شناخت کافی نسبت به آن ها داشته باشید، مثلا آیا از اکسسوری های فانتزی استفاده می کنند و این طرح ها را جذاب می دانند؟سپس با اطمینان خاطر انتخاب کنید.

خرید گوی موزیکال مناسب همسر

مناسبت هایی که می توانیم گوی طرح قلعه بخریم؟

اما برخی مناسبت های خاص وجود دارند که با خرید گوی طرح قلعه در آن مناسبت ها می توانید بر روی مخاطب خود اثر گذار باشید و آن ها را غافلگیر کرده و تحت تاثیر قرار دهید، این مناسبت ها به شرح زیر هستند:

تولد همسر یا محبوب

یک کادوی فانتزی زیبا بخرید، برای تولد همسر یا محبوب خود، سعی کنید یک کادوی متفاوت و جذاب بخرید، کادویی که در راستای علایق آن هاست و نشانه ی توجه عمیقی است که به آن ها دارید.

گوی برفی شاهزاده

سالگرد ازدواج/آشنایی

سالگرد ازدواج و آشنایی هدایایی می طلبد که خاص و ویژه باشند، حتی در برخی از فرهنگ ها هر ساله کادویی مشخص برای سالگرد ازدواج تعیین می کنند، کادویی که بتواند موجب دوام رابطه ی عاطفی افراد شود، بنابراین گوی موزیکال طرح قلعه می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

خرید گوی موزیکال قلعه

کادوی ولنتاین

ولنتاین نزدیک است و بهترین کادوی ولنتاین کادویی هست که خاص باشد، یعنی با توجه به علایق طرف مقابل آن را خریده باشید، هر چه به عواطف درونی و نیازهای او بیشتر اهمیت دهید، کادوی بهتری می خرید، گوی موزیکال قلعه یک کادوی زیبا و نمادین عاشقانه برای ایام ولنتاین هست.

گوی برفی چرخشی

کادو برای تولد خواهر

چه کادویی بخرید؟ اگر دوست دارید خواهر خود را غافلگیر کنید، این گوی موزیکال برفی مناسب هست، اگر خواهر شما علاقمند به اکسسوری های فانتزی هست از داشتن گوی موزیکال قلعه بسیار لذت خواهید برد.

گوی موزیکال طرح قلعه از کجا بخریم؟

اما گوی موزیکال طرح قلعه را بهتر است از فروشگاه های معتبری تهیه کنید که کادوی اصل به شما عرضه می کنند، خرید کادوی بدل مشکلاتی زیادی ایجاد می کند و حتی ممکن است در کوتاه مدت، گوی موزیکال شما خراب شود و شما مسلما چنین چیزی را نمی خواهید، از آنجایی که روبوبیکا مرکز فروش حرفه ای گوی های موزیکال هست و مثل سایت های واسطه ای نیست، خرید کالا ها به صورت کاملا حرفه ای صورت می گیرد، در نتیجه اجناس کاملا مطمئن و قابل اطمینان هستند، پیش از ارسال تست صحت عملکرد کالا انجام می شود و سپس در بسته بندی ایمن قرار می گیرد و به آدرس شما ارسال می شود، باید بدانید که هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و از هر جای ایران که باشید می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

خرید گوی برفی کوکی

پاسخ به سوالات رایج در پشتیبانی

تقریبا تا اینجا توضیحات کاملی بابت گوی موزیکال طرح قلعه گفته شد، اما اگر هنوز برای شما سوالی باقی مانده می توانید تمام سوالات خود راجع به محصول و نحوه ی ارسال آن را از واحد پشتیبانی آنلاین روبوبیکا بپرسید، راستی نظر شما درباره ی این گوی چه هست؟ منبع اصلی ما برای معرفی و سفارش محصول بازخورد مشتریان هست، خوشحال می شویم نظرات خود را ذیل محصول عنوان کنید.

آیا امکان ارسال به شهرها و روستاهای دور افتاده وجود دارد؟

بله، امکان ارسال به تمام نقاط ایران وجود دارد.

آیا امکان ارسال فوری در داخل شهر تهران وجود دارد؟

بله، برای این منظور میبایست بعد از ثبت سفارش با پشتیبانی سایت تماس حاصل گردد.

نحوه ی ارسال کالا چگونه است؟

سفارشات تهران براساس انتخاب سفارش دهنده، توسط پیک یا پست پیشتاز ارسال می گردد. همچنین سفارشات سایر شهرها توسط پست پیشتاز ارسال می شود.

هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟

هزینه بسته بندی و ارسال سفارشات پستی برای شهر تهران 35 تومان و برای سایر شهرها 39 تومان می باشد. هزینه سفارشات پیکی براساس میزان ترافیک، مسافت، زمان و غیره متغییر است. (لوکیشن مبدا ارسال محدوده ی میدان آزادی می باشد.)

مدت زمان ارسال سفارشات چقدر است؟

برای سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد نمی توان هیچ تایم دقیقی تعیین کرد و بستگی به شرکت پست دارد، اما بطور معمول حدود 3 الی 4 زمانبر است.

همچنین سفارشاتی که از طریق پیک ارسال می گردد همان روز و یا فردای روز سفارش گذاری ارسال می گردد.( به منظور دریافت فوری این کالاها میبایست با پشتیبانی سایت تماس گرفته شود.)

بمنظور جلوگیری از آسیب، بسته بندی کالاهایی که به شهر های اطراف ارسال می گردد چگونه است؟

کالاهایی که امکان شکسته شدن دارند، براساس استانداردهای شرکت طبق روشی خاص در چند لایه توسط یونولیت محافظت می گردند و سپس داخل کارتن های چندلایه ی پستی ارسال خواهند شد، تا در برابر هر گونه آسیب احتمالی مقاوم گردند.

آیا امکان کادوپیچی سفارش وجود دارد؟

بله، به منظور درخواست کادوپیچی می بایست با پشتیبانی سایت تماس گرفته شود و بعد از پرداخت هزینه کادوپیچی، کالا بصورت کادوپیچ شده ارسال می گردد.

هزینه کادوپیچی معمولی 20 تومان و کادوپیچی ویژه 50 تومان است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوی موزیکال قلعه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟