انواع محصولات موزیکال را بشناسید!

کادو موزیکال

محصولات موزیکال

محصولات موزیکال ، حتما تا به حال اتفاق افتاده که این اسم را شنیده باشید اما ندانید به چه چیزی اشاره می کند، محصولات موزیکال جز بهترین و پر فروشترین کالاهای موجود در فروشگاه های خرید کالاهای لاکچری است، این دسته از محصولات بسیار متنوع هستند و از گوی موزیکال تا انواع جعبه های موزیکال را در بین آن ها می توان پیدا کرد، در این مقاله تصمیم گرفتیم ۷ مورد از محصولات موزیکال پر فروش، فروشگاه روبوبیکا را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه شوید.

کادو خاص

ویژگی های محصولات موزیکال

همانطور که از نام آن ها پیداست، موزیکال بودن یکی از ویژگی های بارز این محصولات هست ولی علاوه بر این، اکثر این محصولات موزیکال از طراحی خاص و ویژه ای برخوردارند، مثلا گوی شیشه ای جلوه های موسیقی و نورپردازی در یک تم برفی است، پیانوی موزیکال یک پیانوی مینیاتوری است که موزیک زیبا و آرامش بخشی را پخش می کند، جعبه ی موزیکال طرح یک جعبه است که علاوه بر نقش و نگار عاشقانه از نوای عاشقانه ی زیبایی برخوردار است، پس ویژگی های اصلی این محصولات همانطور که مشاهده می کنید اول موزیکال بودن آن و سپس طراحی های مینیاتوری، فانتزی، خاص و جذاب آن هست.

کادو رمانتیک

چرا باید محصولات موزیکال بخریم؟

شاید یکی از شگفت انگیزترین ابداعات در زمینه ی کادو و هدیه، محصولات موزیکال باشد، این محصولات به علت طراحی فانتزی، مینیاتوری بودن المان ها و اجزای آن بسیار جذاب است و توجه شما را به خود جلب می کند، همچنین موزیک آرامش بخش محصولاتی مثل گوی موزیکال یا موزیک باکس علاوه بر سرگرم کننده بودن حس خوبی را به شما منتقل می کند،برای مناسبت های غیر رسمی کاملا مناسب است و در روابط شما معجزه می کند،  قیمت این کادوها هم در مقایسه با هدایای مجلل اصلا زیاد نیست، پس اگر دنبال یک کادوی نمادین زیبا با قیمت مناسب هستید، محصولات موزیکال توصیه ما به شماست.

معرفی ۷ محصول موزیکال محبوب

اما اکنون که متوجه شدید چرا باید محصولات موزیکال بخرید؟تصمیم گرفتیم شما را ۷ محصول پر طرفدار فروشگاه روبوبیکا آشنا کنیم، تا از میان بهترین ها، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید، این محصولات به شرح زیر هستند:

گوی موزیکال

شکی نیست پر فروش ترین و محبوب ترین محصول موزیکال، گوی برفی است، این گوی شیشه ای که با مجسمه های زیبا و منظره های برفی تزئین شده است، موزیک های آرامش بخش و زیبایی نیز دارد، بد نیست بدانید برخی مدل های گوی موزیکال دارای ۷ موزیک است و ترکیب برف مصنوعی و رنگ های مختلف نورپردازی گوی ها، جلوه ای زیبا و خاص به این محصول می بخشد، گوی شیشه ای سه مدل برفی، پمپی و کوکی دارد، پرداختن به تفاوت ها و اینکه کدام گوی موزیکال بهتر است؟ خود مقاله ای جداست، اما تقریبا هر سه نوع را می توانید در فروشگاه ما پیدا کنید.

گوی موزیکال

جعبه موزیکال

از دیگر محصولات موزیکال می توان به جعبه ی موزیکال اشاره کرد، این جعبه ها از یک قطعه ی مکانیکی تشکیل شده اند که با تنظیم کردن آن بوسیله ی کوک، موزیک زیبایی پخش می شود، جعبه ی موزیکال هدیه جذاب و غافلگیر کننده ای است.

جعبه موزیکال

جعبه موزیکال از کجا بخرم؟

جعبه ی موزیکال را می توانید از تمام فروشگاه های کادوی خاص تهیه کنید، هر چند خرید اینترنتی مزایای بیشتری دارد، چون جدید ترین محصولات جعبه ی موزیکال را با کمترین میزان قیمت می توانید تهیه کنید، البته باید توجه داشته باشید که پیش از خرید حتما یک نمونه از صدای جعبه را از واحد پشتیبانی فروشگاه درخواست کنید تا بدانید جعبه ای که خریده اید چه صدایی دارد و آیا واقعا مورد پسند شماست؟

پیانو موزیکال

یکی از محصولات جذاب  و خاص موزیکال، پیانوست، این پیانوی مینیاتوری به هیچ باطری احتیاج ندارد و بوسیله ی کوک کردن آن می توانید پیانو را روشن کنید و با بستن درب پیانو آن را خاموش نمایید، پیانوی مینیاتوری جز محصولات محبوب فروشگاه ما به شمار می رود.

پیانو موزیکال

گرامافون موزیکال

می دانید گرامافون یک وسیله ی پخش قدیمی است که چند قرن قدمت دارد، امروزه این محصول یک هدیه ی جذاب و نوستالژیک به شمار می رود، گرامافون موزیکال، یک گرامافون خاص است که موزیک های زیبایی را پخش می کند و می تواند حسابی شما را سرگرم کند.

گرامافون موزیکال

موزیک باکس

برخی دیگر از مدل های جعبه موزیکال موسوم به موزیک باکس وجود دارند که از لحاظ کاربرد تفاوت چندانی با جعبه ی موزیکال ندارد، همان ساختار مکانیکی و کوک کردن جعبه ی موزیکال در موزیک باکس هم وجود دارد، جعبه ی موزیکال به انگلیسی موزیک باکس خوانده می شود.

جعبه موزیکال عاشقانه

اما طرح های مختلف جعبه ی موزیکال امکانات متفاوتی دارند، مثلا برخی موزیک باکس ها موسیقی پخش می کنند که برای کودکان مناسبت تر هست، در حالی که جعبه ی موزیکال عاشقانه مثل سازی است که با کوک کردن آن فقط نواهای عاشقانه به گوش شما می رسد، این جعبه ی چوبی علاوه بر موسیقی عاشقانه و آرامش بخش دارای طراحی شکیل و زیباست.

پیانو موزیکال چراغدار

پیانوی موزیکال انواع مختلفی دارد، پیانوی موزیکال چراغدار، علاوه بر تمام امکانات یک پیانوی معمولی دارای چراغی است که هنگام پخش و در نور شب، بسیار چشم نواز خواهد بود.

هدیه خاص

گرامافون موزیکال چراغدار

در مورد گرامافون موزیکال توضیح دادیم، هدیه بی نقص و نوستالوژیک هست، برخی از مدل های گرامافون موزیکال داری چراغی هست که جهت استفاده در شب یا نقاط کم نور مناسب است.

روبوبیکا مرکز فروش انواع محصولات موزیکال

پس تا اینجا آموختید که محصولات موزیکال با دو ویژگی موسیقیایی بودن و طراحی ویژه مشخص می شوند، دانستید که به خاطر طراحی زیبا، قیمت مناسب و خلاقانه بودن اینگونه هدایا، بهترین هدیه ای است که می توانیم برای یک مناسبت عاشقانه یا تولد خریداری کنیم، سپس با هفت محصول محبوب و پرطرفدار فروشگاه روبوبیکا آشنا شدید و دانستید که بهترین مرجع خرید جعبه ی موزیکال آنلاین شاپ هاست، در پایان بایستی بدانید که یکی از فروشگاه های رده بالا و معتبری که اقدام به فروش محصولات موزیکال می کند، روبوبیکاست، با خرید از این فروشگاه اصالت و کیفیت بالای محصول خریداری شده را تضمین کنید، تمام محصولات جذاب موزیکال را می توانید در ویترین سایت ما مشاهده کنید، آیا از خرید محصولات موزیکال راضی هستید و آن را به دیگران هم توصیه می کنید؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟