دغدغه همیشگی بانوان؛ کادو برای آقایان چی بخریم؟!

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان چی بخریم جوراب دیگه جواب نمیده!!!

آقایان چی دوست دارند؟

این یکی از مهمترین سوالاتی است که بانوان در زمان خرید کادو برای آقایان از خود می پرسند. دنیای ذهنی و درونی آقایان متفاوت از دنیای خانم هاست و همین موضوع باعث شده تا در زمان خرید کادو مردانه چالش هایی پیش رو باشد. اینکه چه هدیه ای آقایان را خوشحال می کند دغدغه بزرگی است که در مناسبت هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج و نامزدی، ولنتاین و جشن سال نو پر رنگ تر از همیشه می شود. اگر شما هم این دغدغه را در ذهن دارید با تیم محتوای روبوبیکا همراه شوید چرا که در این مطلب به شما خواهیم گفت که جذاب ترین هدیه مردانه چیست.

بهترین کادو برای آقایان؛ کادوهایی تاثیر گذار در استایل

می خواهید در خرید کادو برای آقایان عالی عمل کنید؟ توصیه می کنیم سراغ لوازم دکوری و تزئینی نروید. چرا که بعید است آقایان از این کادوها استقبال زیادی کنند. بهترین کادو برای آقایان، کادوهایی هستند که یک انقلاب در استایل آن ها رقم می زنند. اما نه از نوع جوراب و زیرپوش! بهتر است در خرید کادو برای آقایان خلاق باشید و کادویی ارزنده و نه لزوما گران قیمت برای آن ها خریداری کنید.

  • ست کیف پول و کمربند چرم

کادو برای آقایان

خوشتیپ بودن اتفاقی نیست. برای اینکه آقایان تیپ و استایل شیک و جذابی داشته باشند باید باید شیک پوش باشند. استفاده از چرم در استایل مردانه ابهت و شکوه خاصی به تیپ آقایان می بخشد. به همین دلیل اغلب آقایان عاشق کمربند چرم و ست کیف پول و جاسوئیچی چرم هستند. شاید تصور کنید ست چرم یک ست تکراری است اما به شما قول می دهیم تا دنیا دنیاست آقایان از هدایای چرمی استقبال خواهند کرد.

  • ریش تراش و لوازم اصلاح

کادو برای آقایان

آراسته بودن یکی از ویژگی های هر مرد خوش تیپ و خوش پوش است. آقایانی که می خواهند شیک و آراسته به نظر برسند وسواس خاصی روی اصلاح صورت خود دارند. تنوع دادن به سبک ریش و سبیل و اصلاح روزانه آن برای آقایان یکی از واجبات و ضروریات است. بنابراین اگر می خواهید با یک هدیه خاص آن ها را خوشحال کنید، می توانید اقدام به خرید ست اصلاح و ریش تراش نمایید.

  • پیراهن و کراوات

کادو برای آقایان

آقایان همیشه به دلیل هدیه گرفتن کادوهایی مانند زیرپوش و لباس زیر و جوراب مورد ظلم واقع می شوند! البته این بیشتر به یک شوخی شبیه است. با این حال اگر می خواهید یک آقا را با هدیه ای ساده اما کاربردی خوشحال کنید برای او پیراهن بخرید. همانطور که خانم ها هرگز از هدیه گرفتن لباس سیر نمی شوند، آقایان نیز تا همیشه از هدیه گرفتن تیشرت و پیراهن و کراوات خوشحال خواهند شد. پیراهن و تیشرت را می توان کم ریسک ترین کادو برای آقایان دانست.

  • عینک دودی؛ عضو جدا نشدنی از استایل آقایان خوشتیپ

کادو مردانه

قبول دارید تاثیر کاریزماتیک و بی نظیری که عینک دودی در استایل آقایان دارد را هیچ چیز دیگری نمی تواند داشته باشد؟ بهترین کادو برای آقایان خوش تیپ و خوش استایل یک عینک دودی با کیفیت است. عینک دودی یک هدیه مردانه عالی برای آن دسته از آقایانی است که می خواهند خوش تیپ تر به نظر برسند.

  • ساعت و دستبند

کادو برای مرد

به دست داشتن یک دستبند یا ساعت می توان استایل یک آقا را زمین تا آسمان تغییر دهد. ساعت و دستبند یکی از جذاب ترین گزینه های کادو برای آقایان است. شاید تصور کنید که خرید ساعت از برندهای معروف نیاز به پرداخت هزینه های سنگین دارد اما لزومی به این کار نیست. آقایان اغلب بسیار قدرشناس هستند و همین که با خرید یک هدیه به یاد آن ها باشید برایشان ارزشمند است. بنابراین لزومی ندارد خود را درگیر خرید ساعت های گران قیمت و لاکچری از برندهای معروف کنید.

  • اکسسوری های مردانه

کادو برای آقایان

آقایان امروز برخلاف مردان دیروز، علاقه زیادی به اکسسوری های مردانه دارند. اگر دنبال خرید کادو برای آقایان امروزی هستید، می توانید انواع اکسسوری های مردانه را در لیست تان قرار دهید. از گردنبند و دستبند گرفته تا انگشتر و دکمه سرآستین.

مردان خوشبو همیشه پیروز اند!

کادو برای مرد

معطر بودن یکی از ویژگی های کلیدی هر جنتلمن است. برای آقایان مهم است که همواره معطر باشند و در هر اتاقی که وارد می شوند، عطر آن ها تمام فضا را پر کند. عطر و ادکلن را می توان یکی از بهترین گزینه های کادو برای آقایان دانست. به ویژه اگر این عطر مطابق با سلیقه گیرنده هدیه خریداری شود و رایحه ای دلپذیر داشته باشد.

محصولات هوشمند و دیجیتال خوراک آقایان است

کادو برای مرد

دنیای آقایان دنیایی خاص و پر رمز و راز است البته از نوع مردانه اش. آقایان اصطلاحا خوره گجت های هوشمند و دیجیتال هستند. محصولات دیجیتال و هوشمند مانند گوشی هوشمند، ایرپاد، فلاسک هوشمند، ساعت هوشمند، پاور بانک، اسپیکر هوشمند، هارد اکسترنال، هندزفردی و انواع گجت های هوشمند گزینه هایی ایده آل و همه پسند در بین آقایان هستند.

ست باشگاهی؛ همه آنچه که آقایان ورزشکار بدان نیاز دارند

آقایانی که به اندام و سلامت خود اهمیت می دهند، باشگاه را هرگز از قلم نمی اندازند. ست باشگاهی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان کادو برای آقایان است. شما می توانید در این ست اقلام مختلفی را به شرح زیر قرار دهید. قول می دهیم که هدیه دادن این ست به یک آقا می تواند شما را حسابی نزد او محبوب کند.

  • یک دست لباس ورزشی
  • هدبند
  • ساق دست
  • کلاه کپ
  • دستکش بدنسازی
  • جاگواتر یا تراول ماگ
  • گرمکن، هودی
  • کاپشن ورزشی
  • جوراب های ورزشی
  • مچ بند
  • ساک و کوله ورزشی
  • کتانی های ورزشی

کیف اداری؛ هدیه ای برای آقایان کارمند

کادو برای آقایان

آقایانی که به اداره می روند، بی شک به یک کیف آبرومند و شکیل نیاز دارند و چه هدیه ای بهتر از یک کیف اداری برای این عزیزان؟ کیف اداری می تواند عالی ترین کادو برای آقایان کارمند باشد. با این هدیه می توانید او را از شر کیف کهنه و قدیمی رها کنید و پرستیژ خاصی را برای استایل اداری او به ارمغان آورید.

کلام پایانی

هدایای زیادی را می توان به عنوان بهترین کادو برای آقایان انتخاب کرد. همانطور که در این مطلب نیز به هدیه های زیادی اشاره شد. اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری در خرید کادو برای آقایان مهم است توجه به سلیقه آن ها، سن آن ها، استایل آنها و مناسبت هدیه می باشد. با در نظر گرفتن جمیع این نکات در کنار هم می توانید بهترین کادو برای آقایان را خریداری کنید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی خرید کادو برای آقایان می توانید با کارشناسان ما در روبوبیکا در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟