چه هدیه ای بهتر از تراول ماگ و فلاسک برای عاشقان چای و قهوه و دمنوش؟

تراول ماگ و فلاسک

تراول ماگ و فلاسک

تراول ماگ و فلاسک یار و یاور همیشگی عاشقان چای و دمنوش!

هیچ چیز به اندازه تراول ماگ و فلاسک برای عاشقان چای و قهوه و دمنوش حیاتی نیست. عجیب به نظر می رسد اما تراول ماگ و فلاسک برای این عزیزان حکم اکسیژن برای نفس کشیدن را دارد! اصلا مگر می شود راهی یک پیکنیک دوستانه و خانوادگی شد بدون اینکه خبری از چای و قهوه باشد؟ مگر می شود یک روز کاری سخت و طاقت فرسا را با انرژی به پایان رساند بدون اینکه کنار دست مان یک فنجان چای و قهوه تازه دم و داغ باشد؟ تراول ماگ و فلاسک پای ثابت تمام طبیعت گردی ها، کوهنوردی ها، پیکنیک ها و روزهای طولانی و خسته کننده کاری است. در ادامه با ما همراه باشید تا از اعجاز این دو محصول خاص بیشتر برایتان بگوییم!

راهی برای داشتن نوشیدنی داغ در تمام طول روز

تراول ماگ و فلاسک

تراول ماگ و فلاسک همچون دو برادر دوقلو هستند که معمولا به جای هم استفاده می شوند. در واقع این دو کاری مشابه انجام می دهند؛ داغ و تازه دم نگه داشتن نوشیدنی ها در تمام طول روز. هر چند که تفاوت هایی بین این دو هست اما مواردی مانند محکم بودن درب، قابلیت داغ نگه داشتن نوشیدنی، حمل و نقل ساده، مقاوم بودن در برابر ضربه و خوش دست بودن از ویژگی های این دو محصول است. اگر کسی را سراغ دارید که عاشق پر و پاقرص نوشدنی های داغ و تازه دم است، او را با تراول ماگ و فلاسک ذوق زده کنید. با شناختی که از علاقمندان چای و قهوه سراغ داریم باید بگوییم که با این هدیه درجا عاشق تان خواهد شد. امتحانش مجانی است!

کدام یک برای مصرف روزانه کاربردی تر است؟

تراول ماگ و فلاسک

اگر قرار باشد از بین تراول ماگ و فلاسک یک کدام را به عنوان محصولی کاربردی تر برای مصرف روزانه معرفی کنیم باید انگشت اشاره مان را به سمت تراول ماگ بگیریم. تراول ماگ همانطور که از نامش پیداست به معنای ماگ سفری می باشد. اما این ترجمه شاید چندان هم درست نباشد. فرنگی ها به هر چه که نقل و انتقال آن راحت باشد یک واژه تراول می چسبانند مانند تراول چک.

تراول ماگ و فلاسک

تراول ماگ نیز در حقیقت به معنای ماگی است که به سادگی می توان آن را به هر کجا برد و آن را حمل کرد. پشت میز کار، مترو، اتوبوس، پشت فرمان خودرو، باشگاه، کتابخانه، پیاده روی و حتی تخت خواب زمانی که قصد دارید یک عصر سرد پاییزی را زیر لحاف سر کنید و بعد از خواندن چند صفحه از کتاب مورد علاقه تان به خوابی شیرین فرو بروید. حتی در این شرایط نیز می توانید تراول ماگ را کنار دست تان بگذارید و هر چند دقیقه یک بار جرعه از از دمنوش خوش عطر و آرامش بخش درون آن را صرف کنید. بدون اینکه نگران ریختن نوشیدنی داغ روی تخت باشید و یا از سرد شدن زودهنگام دمنوش تان کلافه شوید.

کمپینگ و پکنیک بدون تراول ماگ و فلاسک محال است

تراول ماگ و فلاسک

عاشقان کمپ و کوهنوردی و پیک نیک بر این باورند که بدون ماگ مسافرتی و فلاسک محال است به آن ها خوش بگذرد. مگر می شود به دامنه های سرسبز کوهسار رسید و هوس چای و قهوه تازه دم نکرد؟ آن زمان که در دامنه های سبز کوه نشسته اید و به منظره ای از ابرهای پفکی خیره شده اید فقط یک فنجان چای تازه دم می تواند عطش شما را فرو بنشاند و لذت تماشای طبیعت را دو چندان کندو البته که در این مواقع فلاسک کاربردی تر است. شما می توانید فلاسک شخصی تان را از کوله بیرون بیاورید و بدون دردسرهای روشن کردن آتش و خوردن دود ذغال و چوب، یک فنجان چای و قهوه تازه دم برای خودتان و همسفرتان بریزید.

سرد شدن فلاسک و ضد حالی که نمی توان فراموش کرد!

تراول ماگ و فلاسک

حتما بارها برایتان پیش آمده است که چند ساعت بعد از ریختن چای و آب داغ درون ماگ مسافرتی و فلاسک متوجه سرد شدن آن شده اید. این معضل می تواند یک ضد حال اساسی برای آن دسته از افرادی باشد که عاشق چای لب سوز و لب دوز هستند! اما نگران نباشید. با استفاده از فلاسک دماسنج دار هوشمند می توانید لحظه به لحظه دمای درون فلاسک را چک کنید. این یکی از محصولات فوق العاده روبوبیکا است که می توانید برای افراد حساس و دقیق خریداری کنید. با خرید این محصول دیگر نگران سرد شدن چای و قهوه نخواهید بود.

با تراول ماگ و فلاسک دیگر نگران فراموش کردن فنجان نباشید

تراول ماگ و فلاسک

یکی از ویژگی های عالی ماگ مسافرتی و فلاسک داشتن آسان نوش و فنجان می باشد. تراول ماگ ها دارای نوی آسان نوش هستند و فلاسک ها نیز دارای یک درب کوچک می باشند که به عنوان فنجان استفاده می شود و می توان چای و دمنوش را درون آن میل کرد. صرف انواع نوشیدنی ها درون تراول ماگ بسیار تا بسیار راحت است. شما حتی ذره ای نگرانی بابت ریختن نوشیدنی روی لباس تان نخواهید داشت.

طراحی های فانتزی و گوگولی تراول ماگ و فلاسک!

تراول ماگ و فلاسک

یکی از جذاب ترین بخش های تراول ماگ و فلاسک، طراحی فانتزی و بامزه آن ها می باشد. شما می توانید انواع تراول ماگ و فلاسک را در رنگ و طرح های متنوع خریداری کنید. این محصولات متناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند. طراحی های متنوعی از ماگ مسافرتی و فلاسک برای دختران، پسران، بانوان، آقایان و کودکان وجود دارد که شما می توانید دست به خرید آن ها در فروشگاه روبوبیکا بزنید. انواع تراول ماگ و فلاسک از لحاظ حجم و ابعاد نیز شامل تنوع خوبی می شوند. بنابراین از این منظر نیز جای نگرانی نیست.

کلام پایانی

تراول ماگ و فلاسک

سه چیز در جهان وجود دارد که سرد و یخ کرده آن ها بسیار بی مزه است. چای، قهوه و دمنوش! مگر می شود از این نوشیدنی های داغ و خوش عطر و طعم به سادگی گذشت؟ طبیعت گردها، کوهنوردها، کارمندان، افرادی که ساعت های طولانی پای لپتاپ می نشینند، نقاش ها، افراد کتابخوان و عاشقان کمپ و پیکنیک به خوبی می دانند که داشتن یک فنجان چای و قهوه تازه دم در هر لحظه ای که اراده کنند چقدر ارزشمند است.

شما می توانید تراول ماگ و فلاسک را به عنوان یک هدیه فوق العاده کاربردی برای عزیزان تان خریداری کنید. فروشگاه روبوبیکا عرضه کننده انواع تراول ماگ و فلاسک با بهترین قیمت و کیفیت برای شما دوستان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

تراول ماگ و فلاسک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟