کادو تولد بامزه جهت شوخی با رفقای باجنبه

کادو تولد بامزه

کادو تولد بامزه

اگر با رفیق تان شوخی دارید و می خواهید کمی سر به سرش بگذارید، یک کادو تولد بامزه برای روز تولد او خریداری کنید تا کمی بساط شوخی و خنده به راه بیفتد.

رفاقت های عمیق و پایدار به این راحتی ها خراب نمی شوند. حتی اگر قرار باشد تولد دوست تان یک تفنگ آبپاش به او هدیه بدهید و حسابی بساط خنده و شوخی را برپا کنید! یکی از کارهای جالبی که دوست های صمیمی در روز تولد یکدیگر انجام می دهند هدیه دادن کادو تولد شوخی است. کادوهایی که اصلا توقعش را نمی رود که در این روز مهم هدیه داده شوند. البته این کادو در اغلب مواقع کادو تولد اصلی نیست و صرفا یک هدیه برای سر به سر گذاشتن است.  اگر پایه ای که این هدایا را با هم بررسی کنید در ادامه همراه ما باشید.

کادو تولدخنده دار

یک جفت اسلیپر با طرح پوپ

حتما شما هم استیکر پوپ را دیده اید. استیکری که اغلب دوستان صمیمی جهت شوخی برای یکدیگر در فضای مجازی می فرستند. اسلیپرهای طرح پوپ این روزها بسیار ترند شده اند. این اسلیپرها برخلاف ظاهر نه چندان خوشایندشان بسیار نرم و راحت هستند و جنس آن ها از مخمل و خز است. اگر میخ واهید کمی با دوست تان شوخی کنید و سر به سرش بگذارید و در عین حال یک هدیه کاربردی به او بدهید، می توانید یک جفت اسلیپر طرح پوپ و یا یک بالش طرح پوپ برای او خریداری کنید.

کادو تولد بامزه

تیشرت با جمله های خنده دار

از دیگر هدایایی که می توان در دسته بندی کادو تولد بامزه قرار دارد، تیشرت هایی است که روی آن ها نوشته های خنده دار چاپ شده است. به عنوان مثال نوشته ای مانند “زیباترین لبخندها برای خرداد ماهی هاست اما تو یکی لطفا نخند!” یا “تو مثل خورشید زندگی من هستی، اما فقط باید از دور نگاهت کرد!” جملاتی از این دست می تواند برای چند لحظه هم که شده خنده روی لبان صاحب تولدت بیاورد و به عنوان یک هدیه بامزه از طرف زفیق صمیمی ماندگار شود.

کادو تولد برای شوخی

جوراب های فانتزی و خنده دار

اگر می خواهید یک کادو تولد بامزه به دوست تان هدیه بدهید می توانید یک جفت جوراب فانتزی با طرح های خنده دار به او بدهید. جوراب هایی که روی آن ها نوشته های بامزه چاپ شده و یا حاوی تصاویر خنده دار مانند اموجی های فضای مجازی است.

کادو تولد بامزه

دستمال توالت با طرحی از عکس کسی که دوست تان از او متنفر است!

اگر می خواهید در دادن کادو تولد بامزه حسابی شورش را در بیاورید و دوست تان را به خنده بیاورید، البته به شرطی که با دوست تان صمیمی هستید، می توانید یک عدد دستمال توالت با طرحی از عکس فردی به دوستتان بدهید که او حسابی از آن فرد متنفر است. این هدیه در عین حال که خنده دار است کمی هم باعث عصبانیت می شود و حرص دوست تان را در می آورد اما در عین حال بسیار خنده دار است.

کادو تولد برای شوخی

یک بسته خالی!

اگر می خواهید حسابی بی مزه بازی در بیاورید و در دادن کادو تولد بامزه دوست تان را مبهوت کنید، یک بسته پر از خالی به او بدهید. این بسته می تواند بسته یک هدیه لاکچری و گران قیمت باشد که به زیبایی تمام کادو پیچ شده است. فقط موقع باز کردن هدیه دوربین دست تان باشد که قیافه دوست تان در آن لحظه دیدنی است!

کادو تولدخنده دار

هدیه ای که از آن متنفر است

اگر دوست تان از آشپزی متنفر است هدیه ای به او بدهید که مرتبط با آشپزی است. می دانیم که این شیوه از هدیه دادن کمی حرص در بیاور است اما ماجرا از این قرار است که شما دقیقا همین هدف را دنبال می کنید و قصدتان در آوردن حرص دوست تان می باشد.

کادو تولدخنده دار

هدیه های بی ربط به جشن تولد

خاطرتان هست در دهه شصت و هفتاد چه نوع کادوهایی برای جشن تولد رد و بدل می شد؟ پارچ و لیوان! پتو پلنگی! سینی! قابلمه! اگر می خواهید گریزی به آن دوران بزنید و کمی هم بامزه بازی در بیاورید می توانید این سبک هدیه ها را کادوپیچ کنید و به دوست تان بدهید. البته فراموش نکنید که در کنار کادو تولد بامزه باید یک کادو اصلی هم داشته باشید که با آن حسابی از دل دوست تان در بیاورید و او را خوشحال کنید.

کادو تولد برای شوخی

سوسک پلاستیکی؛ اصلا شوخی خوبی نیست!

هر چند که اصلا شوخی خوبی نیست اما اگر می خواهید کمی هیجان داستان را زیاد کنید می توانید یک سوسک پلاستیکی درون جعبه کادو قرار دهید که به محض باز شدن درب جعبه کادو از آن بیرون می پرد. این هدیه ممکن است باعث ترسیدن و جیغ زدن دوستتان شود که طبیعی است اما یادتان نرود که از این صحنه حتما یک فیلم تهیه کنید تا هر از گاهی با یادآوری آن بساط خنده تان جور شود.

کادو تولد بامزه

جهت مشاهده فروشگاه کادو های تولد جذاب می توانید به بخش کادو تولد مراجعه نمایید.

بی مزه ترین کادو؛ آبکش

تا حالا شنیده اید که به برخی افراد می گویند آبکش؟ این اصطلاح از فرط بی مزه بودن به افراد گفته می شود. اگر دوست تان جزو آن دسته از افرادی است که احساس خوشمزه بودن می کند و همیشه در حال خنده و شوخی با شما است می توانید به قصد جبران یک آبکش به او بدهید. این هدیه چندان مناسب شوخی با دختران نیست پس با احتیاط آن را خریداری کنید!

کلام پایانی در مورد کادو تولد بامزه

کادو تولد بامزه به قصد خنداندن دوستان به آن ها داده می شود. این نوع هدیه ها هیچ گاه به عنوان هدیه اصلی داده نمی شوند و در کنار آن ها باید حتما یک هدیه مناسب برای تولد دوست تان خریده باشید. هدف از دادن کادو تولد بامزه این است که چند دقیقه ای را در کنار هم بخندید، شوخی کنید و خاطره سازی کنید. این نوع هدیه ها را باید حتما به دوستان صمیمی و البته با جنبه خود بدهید چرا که در بسیاری از مواقع ممکن است کادو تولد بامزه باعث سوتفاهم و ناراحتی شود. توصیه می شود که برای خرید نوع کادو تولد بامزه به میزان جنبه دوست تان و میزان صمیمیت تان با او توجه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟