کادو تولد خودمانی چی بخریم؟

کادو تولد خودمانی

کادو تولد خودمانی

کادو تولد خودمانی

ریلکس باشید! این فقط یک کادو تولد خودمانی است!

بارها پیش آمده است که بعد از دعوت شدن برای شرکت در یک جشن تولد یا مهمانی خودمانی دست و پایمان را گم کرده ایم فقط به این دلیل که نمی دانستیم باید چه هدیه ای بخریم. خرید کادو تولد خودمانی یکی از دغدغه های همیشگی ماست. هدیه ای که نه آنقدر گران و نه آنقدر ارزان باشد و در عین حال صمیمانه و ساده باشد و میزبان از دریافت آن خوشحال شود.

بسیاری از ما تصور می کنیم که اگر جایی دعوت شدیم، حتی اگر یک مهمانی تولد ساده و خودمانی، باید هدیه ای بخریم که از هدیه سایر مهمانان بهتر و گرانتر باشد. اما چرا؟ مگر قرار است در یک مسابقه یا ماراتن شرکت کنید و یا قرار است بابت اهدای بهترین هدیه به شما اسکار تعلق بگیرد؟! این تصورات کهنه و پوچ را کنار بگذارید. این روزها با فشار اقتصادی موجود دیگر نمی توان سراغ هدایای گران قیمت رفت. پس بهتر است هدیه ای بخرید که این فشار اقتصادی را روی دوش شما چند برابر نکند. رودربایستی های متداول ایرانی را کنار بگذارید و ریلکس باشید! این فقط یک کادو تولد خودمانی است! در این مطلب تیم محتوای روربیکا تصمیم گرفته تا انواع گوناگونی از بهترین کادو تولد خودمانی را با شما در میان بگذارد. پس تا انتها همراه ما باشید.

کادو تولد خودمانی

با یک دسته گل داستان را جمع کنید

اگر به یک تولد خودمانی دعوت شده اید قرار نیست جیب هایتان را بابت خرید هدیه خالی کنید. از این دست تولدها در سال ممکن است ده ها بار برگزار شوند و شما نیز ده ها بار دعوت شوید. یکی از بهترین هدیه های خودمانی برای یک تولد ساده و کوچک، یک باکس گل یا یک دسته گل است. لزومی ندارد برای یک تولد خودمانی یک باکس گل در کنار هدیه همراه خودتان ببرید. باکس گل خودش به تنهایی حکم هدیه را دارد. تازه بسیار هم شیک و جذاب است.

کادو تولد خودمانی

ماگ و تراول ماگ برای قهوه خورها کم از طلاجواهرات نیست

فقط عاشقان اساطیری قهوه و چای می دانند که ماگ و تراول ماگ عجب هدیه ارزشمندی است. این افراد حتی اگر ده ها ماگ و تراول ماگ هم داشته باشند باز هم از گرفتن چنین هدیه ای چهره در هم نمی کشند. ماگ و تراول ماگ یک کادو تولد خودمانی عالی محسوب می شوند. این هدایا هم کاربردی هستند، هم اقتصادی هستند و هم خاص به نظر می رسند. بعید نیست زمان خرید ماگ و تراول ماگ هوس کنید یکی هم برای خودتان بخرید!

کادو تولد خودمانی

کارت هدیه بگیرید و خودتان را راحت کنید

اگر نمی خواهید دردسرهای خرید کادو تولد را به جان بخرید و با پاهای تاول زده از فرط گشتن بازار به خانه بیایید، کارت هدیه بگیرید. این بهترین کادو تولد خودمانی است. چه کسی از پول بدش می آید؟ حتی اگر ارزش کارت هدیه تان نصف مبلغی باشد که قرار بود برای هدیه خرج کنید، باز هم میزبان از گرفتن چنین هدیه ای خوشحال می شود. کافیست زحمت رفتن تا دم عابر بانک را بکشید و دستور ثبت یک جمله محبت آمیز تولدت مبارک فلانی را هم روی کارت بدهید! احتمالا بهترین هدیه تولد از دید میزبان هدیه شما خواهد بود.

کادو تولد خودمانی

یک باکس شکلات دست ساز چطور است؟

یک باکس شکلات دست ساز بهترین کادو تولد خودمانی است. شکلات هایی به شکل ستاره، صدف، گل، پروانه، بوسه و قلب آن هم با طرح و رنگ های متنوع می تواند میزبان را حسابی خوشحال کند. شکلات های دست ساز همیشه طعم و عطر دیگری دارند و مزه شان تا همیشه زیر دندان می ماند.

اکسسوری و بدلیجات؛ هدیه ای درخشان اما اقتصادی

اگر می خواهید یک کادو تولد خودمانی ارزان بخرید اما در عین حال هدیه تان گران به نظر برسد باید سراغ خرید اکسسوری و بدلیجات بروید. اکسسوری ها به قدری متنوع هستند که هر سلیقه ای را می توانند پوشش دهند. از سنگ های طبیعی و مصنوعی گرفته تا نقره و استیل و چوب و رزین. درست است زیورآلات و بدلیجات قیمت ارزانی دارند اما سلیقه به خرج دهید و زیباترین بدلیجات را برای تولدی که دعوت شده اید بخرید.

کادو تولد خودمانی

هیچ دختری به لوازم آرایش نه نمی گوید

می خواهید دل دختران را به دست بیاورید؟ برای آن ها لوازم آرایش بخرید. اگر می خواهید یک کادو تولد خودمانی ساده، اقتصادی و به دردبخور بخرید می توانید سراغ لوازم آرایش بروید. سعی کنید سراغ برندهای خوش قیمت ایرانی بروید. می پرسید چرا؟ لوازم آرایش فیک قیمت ارزانی دارند اما ممکن است بعد از اینکه میزبان برند ناشناخته آن را دید ریسک استفاده از آن را به جان نخرد و آن را راهی سطل زباله کند. اما اگر لوازم آرایشی ایرانی بخرید، هم برند آن شناخته شده است، هم قیمت اقتصادی دارد و هم دارای نشان سیب سلامت و استاندارد بهداشت می باشد. پس جای شک و شبهه ای برای استفاده از آن وجود ندارد.

اسپری و بادی اسپلش بخرید و طراوت هدیه دهید

اسپری و بادی اسپلش یک کادو تولد خودمانی است که حسابی در روزهای گرم سال به درد می خورد. به ویژه اگر میزبان اهل باشگاه و سفر باشد. بادی اسپلس و اسپری مصرف روزانه دارند و طروات خاصی به فرد می دهند. فقط سعی کنید در خرید این هدایا سراغ رایحه هایی بروید که همه پسند هستند تا با ذائقه میزبان که احتمالا شما از آن خبر ندارید جور در بیایند.

کادو تولد خودمانی

کتاب بخرید و فرهیخته به نظر برسید

اگر می خواهید در جمع مهمانی و تولد خودمانی فردی فرهیخته و با کلاس به نظر برسید به جای خرید هدیه های گرانقیمت، کتاب هدیه ببرید. کتاب مظهر دانش و آگاهی است و این روزها فقدانش در زندگی انسان های مدرن و معاصر حسابی احساس می شود. پس با خرید کتاب و هدیه دادن آن هم به جیب تان رحم کنید و هم هدیه ای ماندگار و با ارزش بخرید.

شمع و عود بهترین هدیه های عرفانی

شمع و هود بهترین کادو تولد خودمانی هستند. این هدایا دارای حال و هوای معنوی و عرفانی هستند و مورد پسند خاص پسندان قرار می گیرند. عود و شمع انرژی مثبت فوق العاده ای دارند و فضای خانه را پاکسازی می کنند. هیچ فردی را نمیتوانید پیدا کنید که از چنین هدیه ای خوشحال نشود. شما می توانید با خرید شمع هایی که دارای ظاهر فانتزی و هنری هستند و در قالب های خاص درست شده اند، کلاس هدیه تان را بالا ببرید. همچنین می توانید یک بسته عود را همراه با یک جاعودی هنری و کوچک هدیه دهید.

کادو تولد خودمانی

کلام پایانی درمورد کادو تولد خودمانی

اگر به یک تولد خودمانی دعوت شده اید باید هدیه ای درخور یک مهمانی ساده و صمیمانه بخرید. اتفاقا خرید هدیه های گرانقیمت و خاص در این تولد ها می تواند باعث معذب شدن میزبان شود. در این مطلب بهترین هدایا و کادوهای تولد خودمان مطرح شدند که می توانید به سلیقه خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. جهت دریافت مشاوره بابت خرید هدیه می توانید با کارشناسان ما درروبوبیکا در تماس باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟