کادو ولنتاین قیمت مناسب برای عاشقانی که دستشان تنگ است

کادو ولنتاین قیمت مناسب

کادو ولنتاین قیمت مناسب

کادو ولنتاین قیمت مناسب، کادویی که آبروی شما را در روز عشق می خرد!

بارها و بارها پیش آمده است که در زندگی دست مان تنگ شده است. برخی ماه ها هزینه ها به قدری زیاد و کمرشکن است که باید حساب کتاب دقیق تا آخر ماه داشته باشیم وگرنه با چالش روبرو می شویم. اگر جزو افراد بد شانس باشید این ماه مصادف می شود با همان ماهی که میزبان روز ولنتاین است. از قضا روز ولنتاین نیز یکی از آخرین روزهای بهمن ماه است. همان روزهایی که چشم انتظار حقوق آخر ماه هستید. اما جای نگرانی نیست. شما می توانید در چنین شرایطی یک کادو ولنتاین قیمت مناسب بخرید. اگر سرباز هستید، دانشجو هستید، فشار زیاد از بابت قسط و وام روی شماست و ته حساب تان به هر بهانه ای خالی است، می توانید با خرید کادو ولنتاین قیمت مناسب عشق تان را خوشحال کنید.

کادو ولنتاین قیمت مناسب

بسیاری از صفحات مجازی که مخاطبین کم سن و سال تر دارند در این روزها، کادو ولنتاین قیمت مناسب معرفی می کنند. فراموش نکنید که روز ولنتاین بهانه ای برای تازه کردن عطر و بوی عشق تان است نه روزی برای به رخ کشیدن هدیه های گران قیمت در پست و استوری های اینستاگرام. این روز را هر چه ساده تر برگزار کنید، به اصالت آن وفادار تر بوده اید. پس همراه ما باشید تا تعدادی کادو ولنتاین قیمت مناسب را با هم بررسی کنیم.

کادو ولنتاین قیمت مناسب از نوع دست ساز

کادو ولنتاین قیمت مناسب

هیچ هدیه ای عاشقانه تر از هدیه ای نیست که با دستان خود آن را ساخته اید. کادو دست ساز اولین و بهترین گزینه به عنوان هدیه ولنتاین قیمت مناسب است. کادو دست ساز حتی در مواقعی که از لحاظ مالی در مضیقه نیستید هم یک کادوی عاشقانه و رمانتیک محسوب می شود. تصور کنید روز ولنتاین به عشق تان یک ست شال گردن و کلاه هدیه بدهید که رج به رج آن را با شب بیداری بافته اید. شب هایی که از فرط خستگی چشمان تان در حسرت خواب بوده است و با نیروی عشق بیدار مانده اید. عاشقانه تر از این هم می شود؟

کادو ولنتاین قیمت مناسب

هدایای دست ساز از لحاظ مادی شاید ارزش بالایی نداشته باشند اما از لحاظ معنوی از هر طلا و جواهری گران قیمت تر و با ارزش تر هستند. شما می توانید به عنوان کادو ولنتاین قیمت مناسب یک بافتنی ببافید، یک تصویر دونفره از خودتان و عشق تان را طراحی کنید، یک دستبند برای او ببافید، یک پیراهن برای او بدوزید، یک مجسمه هنری درست کنید، جعبه ای پر از یادداشت های کوچک و عاشقانه تدارک ببینید، یک جعبه گل برای او درست کنید، یک قاب عکس از عکس های دونفره خودتان درست کنید و برای او کیک و شیرینی بپزید.

زیورآلات ظریف و سبک

کادو ولنتاین قیمت مناسب

متاسفانه بسیاری از افراد روز ولنتاین را با روز چشم و هم چشمی اشتباه گرفته اند. پخش کردن تصاویر پر زرق و برق از طلا و جواهراتی که در این روز کادو داده می شود باعث ایجاد ذهنیت منفی در بسیاری از افراد شده است. بسیاری از افراد تصور می کنند روز ولنتاین باید حتما یک تکه طلای گرانقیمت یا یک آیفون آخرین مدل هدیه بدهند. در حالی که می توان با یک تکه زیورآلات ظریف و سبک هم این روز را جشن گرفت و خوشحالی کرد.

تراول ماگ؛ هدیه اقتصادی ولنتاین با کاربرد فراوان

کادو ولنتاین قیمت مناسب

می خواهید عشق تان در تمام ساعات کار، به هنگام ورزش کردن، در سفر و در مترو و تاکسی به یاد شما باشد؟ برای او ترول ماگ بخرید. تراول ماگ یک کادو ولنتاین قیمت مناسب است که همه جا کاربرد دارد. شک نکنید بعد از هدیه دادن تراول ماگ به عشق تان این جمله را از او خواهید شنید که؛ چه هدیه خوبی! مدتها به دنبال چنین چیزی بودم!

کادو ولنتاین قیمت مناسب

عاشقانه تر از گوی موزیکال ولنتاین هم داریم؟!

کادو ولنتاین قیمت مناسب

خدا وکیلی عاشقانه تر و اقتصادی تر از گوی موزیکال ولنتاین سراغ دارید؟ محصولات موزیکال به ویژه گوی برفی ولنتاین یکی از اقتصادی ترین و رمانتیک ترین هدیه های روزعشق است. گوی موزیکال با آهنگ ملایم و شاعرانه ای که از آن پخش می شود و مجسمه های نمادین از احساسات خالصانه یک زوج عاشق که زیر بارش برف به یکدیگر رسیده اند، یک هدیه بی نظیر برای روز ولنتاین است که می توانید با قیمت اقتصادی آن را در فروشگاه روبوبیکا بخرید.

کادو ولنتاین قیمت مناسب

پک پاستیل و شکلات؛ هدیه ای به شیرینی عشق تان

حتی اگر دست و بال تان حسابی هم تنگ است و آه در بساط ندارید باز هم می توانید یک کادو ولنتاین قیمت مناسب خریداری کنید. یک بسته بندی کوچک و شیک از شکلات و پاستیل و تنقلات هم می تواند عشق تا را در این روز خوشحال کند چرا که نشان از توجه خاص و ویژه شما دارد.

کادو ولنتاین قیمت مناسب

کیف پول جیبی با یک عکس یادگاری از خودتان

کیف پول یکی از بهترین هدایای اقتصادی در روز ولنتاین است. اگر می خواهید چاشنی عشق و محبت به آن اضافه کنید کافیست یکی از عکس های خودتان رادرون آن قرار دهید و هدیه را به عشق تان بدهید. این عکس و این هدیه تا ابد برای او خاطره ساز خواهد شد.

کادو ولنتاین قیمت مناسب

خلق یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی

اگر بودجه تان در حدی نیست که بتوانید یک هدیه بخرید می توانید خاطرات قشنگی برای عشق تان بسازید. به عنوان مثال او را به صرف یک فنجان قهوه در یکی از معروف ترین کافه های شهر مهمان کنید و بعد او را به یک گالری هنری ببرید و یا به یک موزه بروید و ساعاتی را در کنار هم خوش باشید. رفتن به کنسرت، خرید بلیط یک جلسه ماساژ، خرید یک کتاب شعر کوچک، یک گردش عاشقانه و مهمان کردن او به یک شام ساده یا یک عصرانه هم می تواند گزینه های خوبی باشد که بی شک خاطره ساز خواهند شد.

کادو ولنتاین قیمت مناسب

کلام پایانی در مورد کادو ولنتاین قیمت مناسب

گزینه های زیادی را می توان به عنوان کادو ولنتاین قیمت مناسب معرفی کرد. اما آنچه که در خرید این هدیه اهمیت دارد افزودن چاشنی و اسانس عشق و محبت به کادو است. شما می توانید یک گردنبند ظریف یا یک کیف پول ساده بخرید اما شیوه هدیه دادن و خاطراتی که برای عشق تان می سازید هم اهمیت زیادی دارد. یک هدیه ارزان قیمت زمانی ارزشمند می شود که با عشق خالصانه پیشکش گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟