گوی موزیکال برفی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

گوی موزیکال خاص

گوی موزیکال برفی چیست؟ حتما شما هم این نام را از دوستان و آشنایان خود شنیده اید، مخصوصا کسانی که به دنیای محصولات فانتزی و اکسسوری های ویژه علاقه مندند، به شما پیشنهاد می کنند که یکی از بهترین هدایای خاصی که می توانید برای عزیزان خود بخرید، گوی های موزیکال شیشه ای شیک، زیبا و مدرن است، با این حال شما هنوز سر در گم هستید، زیرا اطلاعات چندانی درباره ی این محصول ندارید و نمی دانید که آیا انتخاب خوبی برای یک مناسبت ویژه یا فردی خاص هست یا نه؟ در این مقاله تحریریه روبوبیکا کوشیده است تمام تردید های شما را در این باره برطرف کند تا بتوانید با خیال راحت انتخاب کنید،تنها یک قدم با دنیای جذاب و شگفت انگیز گوی های موزیکال فاصله دارید ، پس با ما همراه شوید.

گوی موزیکال چیست؟ توسط چه کسی اختراع شده؟

گوی موزیکال کره ای است که معمولا از شیشه ساخته می شود و درون آن یک مدل کوچک و مینیاتوری از شهرها، منظره ها  و آدمک های فانتزی وجود دارد، درون گوی موزیکال مایعی وجود دارد که باعث حرکت ذرات ریز برف یا بسته به سلیقه ی سازندگان آن، باعث حرکات المان های داخل گوی است، برخی مدل گوی ها  دارای امکاناتی مثل موزیک لایت و لذت بخشی است که می تواند با خاطرات شما پیوند بخورد و لذت یک مناسبت شیرین را دو چندان کند.

در قرن نوزدهم میلادی جراحی اتریشی که قصد داشت حبابی مناسب جهت عملیات جراحی خود بسازد به صورت اتفاقی اولین مدل گوی های شیشه ای را ساخت که امروزه به صورت پیشرفته تر و در قالب گوی های موزیکال به بازار فروش عرضه می شوند، گفتنی ها در مورد گوی های موزیکال فراوان است، پس بپردازیم به بخش های مهم آن.

انواع گوی های موزیکال را بشناسیم!

گوی های موزیکال مثل سایر اکسسوری ها و هدایای خاص موجود در بازار، انواع مختلفی دارد که هر خریدار با دقت و ماهری،  باید با آن ها آشنا باشد و بتواند  مدل مناسب گوی موزیکال مورد نیازش را، خریداری نماید، در ادامه با چند دسته ی مهم گوی های موزیکال آشنا خواهید شد، این تقسیم بندی را پیش از خرید به خاطر بسپارید چون حالا حالا ها با آن کار داریم.

گوی موزیکال بزرگ

گوی های موزیکال برفی

تقریبا همه با این نوع گوی موزیکال کاملا آشنا هستند، زیرا حتی اگر از نزدیک آن را ندیده باشید، حتما تا کنون در فیلم ها و عکس ها، مخصوصا همزمان با روزهای کریسمس، گوی های شیشه ای را دیده اید که در آن عروسک های کوچک و مینیاتوری بابا نوئل وجود دارد و اکثر سازندگان خوش ذوق از نوعی برف مصنوعی جهت زیبایی آن استفاده کرده اند، نوع موزیکال این گوی های شیشه ای، دارای موسیقی ملایم و دلنشین متناسب با  فضای آن است.

گوی های موزیکال پمپی

اما همانطور که می دانید در بیشتر گوی های موزیکال برف وجود دارد، در برخی از مدل های معمولی برف حرکت نمی کند و پس از تکان دادن گوی ته نشین می شود ولی در مدل هایی که برف همیشه جریان دارد از پمپ مخصوصی استفاده می شود که با جریان برق کار می کند و منظره ای همیشه برفی را به شما نشان می دهد، بنابراین اگر دنبال یک گوی موزیکال برفی پر جنب و جوش هستید و از دیدن نمای برفی لذت می برید، گوی موزیکال پمپی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

گوی های دخترانه و پسرانه موزیکال

همانطور که مشاهده می کنید، گوی موزیکال می تواند یک هدیه ی بسیار جذاب و خاص برای کودکان شما باشد، بنابراین گوی های موزیکال اینجا به دو دسته ی پسرانه و دخترانه تقسیم می شود، عمده تفاوت گوی های موزیکال دخترانه و پسرانه،  مربوط به المان های به کار رفته در آن مثل آدمک هاست، همچنین در برخی موارد موسیقی گوی های موزیکال دخترانه و پسرانه نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

گوی های چراغدار موزیکال

اکثر گوی های تزئینی معمولی هیچ گونه چراغی ندارند، بنابراین فقط زیبایی آن را در نور روز بهتر می توان درک کرد و از آن لذت برد، اما گوی های موزیکال جدید اکثرا دارای چراغ هایی هستند که در وضعیت تاریکی مطلق هم می توانند شما را به رویای یک شب زیبای زمستانی فرو ببرند، بنابراین گوی موزیکال چراغدار می تواند یک انتخاب مناسب و خارق العاده محسوب شود.

گوی موزیکال هدیه مناسب برای چه افرادی است؟

همانطور که می دانید پیش از خرید هدیه مناسب برای همسر یا سایر بستگان، باید شناخت کافی از کاراکتر و علایق او داشته باشید، برای کسانی که علاقمند به دنیای فانتزی گوی های موزیکال شیشه ای هستند، این محصول جز بهترین هدایایی است که می توانید بخرید و آن ها را تحت تاثیر قرار بدهید،  بنابراین اگر تصمیم دارید برای روز ولنتاین یک گوی موزیکال بخرید، مسلما نباید سراغ مدل های کودکانه و صرفا تزئینی گوی های موزیکال بروید، بلکه باید گوی موزیکال شما حال و هوای رومانتیک و عاشقانه را به مخاطب القا کند، همچنین اگر تصمیم دارید برای کودکان گوی موزیکال بخرید، تفاوت مدل های پسرانه و دخترانه ی گوی ها یک مساله جدی هنگام انتخاب شماست، بایستی با توجه به جنسیت کودک مدل مناسب را انتخاب کنید و ترجیحا مدل گوی موزیکال پمپی بابت جنب و جوش بیشتری که دارد توجه کودکان را بیشتر به خود جلب می کند، استفاده از گوی های موزیکال چراغدار همراه با موسیقی ملایم و مناسب برای کودکان، توصیه ی جدی ما به شماست.

گوی موزیکال چراغدار

گوی کریستالی مناسب را انتخاب کنید!

ناگفته پیداست که هر هدیه ای را باید متناسب با موقعیت و مناسبت آن خریداری کرد، مثلا خرید گوی موزیکال برای تولد همسر می تواند یک انتخاب مناسب باشد زیرا گوی موزیکال جز بهترین هدایای خاصی است که می توانید به محبوب خود هدیه دهید، در این بخش برخی فروشگاه ها مثل روبوبیکا دست به تقسیم بندی ویژه ای زده اند و گوی های موزیکال متناسب با مناسبت های عاشقانه را از سایر مناسبت ها جدا کرده اند، مثلا برای تولد همسر یا روز ولنتاین می توانید از گوی های موزیکال عاشقانه استفاده کنید که کاملا متناسب با موقعیت و مناسبت آن تولید شده اند، همچنین برخی انواع گوی های موزیکال تحت عنوان گوی های موزیکال کودکانه می تواند بهترین انتخاب برای کودکان شما باشد.

آنچه باید در مورد خرید گوی موزیکال می دانستید!

تا اینجا دانستید که گوی موزیکال چیست؟ با تاریخچه ی آن به صورت مختصر آشنا شدید، انواع گوی ها را شناختید و می دانید، هر گوی موزیکال مناسب چه مناسبتی است و اصلا گوی موزیکال را باید به چه کسی هدیه داد؟ گوی موزیکال جز لوازمی نیست که در صورت خراب شدن به راحتی تعمیر شود، پس تنها چیزی که ضامن دوام و بقای محصول شماست، خرید آن از فروشگاه های معتبر است، فقط ارزان بودن گوی موزیکال ملاک شما برای خرید نباید باشد، بلکه باید کیفیت ساخت آن را نیز مد نظر داشته باشید، اگر بخواهید می توانید سری به بخش گوی های موزیکال ما بزنید و تجربه ی خود را از خرید و استفاده از گوی های موزیکال را با ما در نظرات این مقاله در میان بگذارید.

4/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× نیاز به کمک دارید؟